Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html
Strona główna » Wydziały Urzędu Miasta » Skarbnik Miasta
Szukaj

Wydziały Urzędu Miasta: Skarbnik Miasta

 

Skarbnik Miasta
Imię i Nazwisko Nr pokoju Telefon E-mail
Iwona Pazgan
201 75/6455112
iwona.pazgan@kamiennagora.pl

 

1. Skarbnik zapewnia prawidłowe wykonywanie zadań Urzędu w zakresie spraw finansowych, sprawując kierownictwo, kontrolę i nadzór nad działalnością komórek organizacyjnych i Jednostek Organizacyjnych realizujących te zadania.
2. Do zakresu zadań Skarbnika należy w szczególności:
1) przygotowanie projektu budżetu oraz bieżący nadzór nad jego wykonaniem przez gminne jednostki organizacyjne;
2) przygotowanie projektu uchwał w sprawie podatków i opłat lokalnych;
3) nadzorowanie wykonania obowiązków w zakresie prowadzenia rachunkowości i obsługi księgowej budżetu;
4) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
5) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
6) nadzorowanie sporządzenia sprawozdawczości budżetowej;
7) dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności sporządzonych dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
8) kontrasygnowanie czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań finansowych;
9) przygotowywanie okresowych analiz, sprawozdań, ocen i bieżących informacji o sytuacji finansowej Gminy;
10) opiniowanie projektów uchwał organów gminy wywołujących skutki finansowe dla Gminy;
11) przekazywanie komórkom organizacyjnym wytycznych do opracowania projektów uchwały budżetowej;
12) organizowanie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji finansowej;
13) pełnienie nadzoru nad pobieraniem i rozliczaniem podatku VAT;
14) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w imieniu Burmistrza w ramach odrębnego upoważnienia;
15) dokonywanie kontroli funkcjonalnej i bieżącej oceny funkcjonowania kontroli zarządczej w przypisanym zakresie;
16) wykonywanie innych zadań służbowych zleconych przez Burmistrza lub Zastępcę Burmistrza.


   

wstecz