Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html
Strona główna » Wydziały Urzędu Miasta » Biuro Rady Miasta
Szukaj

Wydziały Urzędu Miasta: Biuro Rady Miasta

Biuro Rady Miasta
Imię i Nazwisko Funkcja/stanowisko Nr pokoju Telefon E-mail
Malwina Marmuszewska stanowisko ds. obsługi Rady Miasta 203 75/6455116 malwina.marmuszewska@kamiennagora.pl
Katarzyna Stasicka stanowisko ds. obsługi Rady Miasta 203 75/6455116 katarzyna.stasicka@kamiennagora.pl

Do zadań Biura Rady Miasta należy w szczególności:

1) prowadzenie ewidencji radnych i komisji Rady oraz klubów radnych;
2) obsługa kancelaryjna i biurowa całości spraw związanych z pracą Rady (w tym protokołowanie sesji i posiedzeń komisji);
3) terminowe przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów;
4) tworzenie projektów uchwał zgodnie z zasadami techniki prawodawczej, a także zasadami sporządzania w formie elektronicznej tych aktów jak również badanie poprawności dostarczanych projektów;
5) sporządzanie projektów aktów w formie elektronicznej dostarczanych przez komórki organizacyjne oraz Jednostki Organizacyjne w edytorach tekstowych, jak również badanie poprawności technicznej dostarczanych projektów;
6) tworzenie tekstów jednolitych będących aktami prawa miejscowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz czuwanie nad dochowaniem terminu ich przyjmowania przez Radę;
7) przekazywanie za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych;
8) prowadzenie rejestru uchwał, aktów prawa miejscowego i innych aktów stanowionych przez Radę i komisje;
9) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych;
10) nadzór nad terminowym rozpatrywaniem wniosków komisji;
11) prowadzenie rejestru skarg i wniosków mieszkańców oraz dokumentacji z tym związanej;
12) organizowanie szkoleń radnych;
13) prowadzenie zbioru Dzienników Urzędowych Województwa Dolnośląskiego, Dzienników Ustaw oraz Monitora Polskiego w formie elektronicznej i ich udostępnianie do powszechnego wglądu w tej samej formie;
14) prowadzenie właściwej dokumentacji z obrad Rady i posiedzeń Komisji;
15) współdziałanie z Przewodniczącym Komisji Rewizyjnej w zakresie przygotowania dokumentacji do kontroli oraz prowadzenie pełnej dokumentacji w tym zakresie;
16) współdziałanie z Przewodniczącym Rady oraz przewodniczącymi komisji w zakresie przygotowywania planów pracy oraz sprawozdań z pracy;
17) przekazywanie uchwał Rady w formie elektronicznej oraz papierowej do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego i ich obwieszczanie w sposób zwyczajowo przyjęty w mieście;
18) przekazywanie zainteresowanym do wiadomości i realizacji uchwał Rady i wniosków Komisji;
19) prowadzenie dokumentacji oraz obsługa komisji doraźnych powołanych przez Radę;
20) prowadzenie dokumentacji związanej z nadawaniem honorowego obywatelstwa Gminy;
21) podejmowanie w zakresie zleconym przez Przewodniczącego Rady czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady z organizacjami na terytorium Gminy;
22) udział w organizowaniu przez Radę uroczystych obchodów świąt państwowych i lokalnych;
23) prowadzenie sprawozdawczości statystycznej Rady;
24) udostępnianie informacji publicznej na wniosek zainteresowanych;
25) wykonywanie zadań związanych z wyborami ławników sądowych;
26) czuwanie nad zabezpieczeniem praw radnych, w tym wynikających z ochrony stosunku pracy;
27) wykonywanie innych zadań zgodnie z właściwością rzeczową biura.


   

wstecz