Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html

Praca w urzędzie - konkursy: Nabór na wolne stanowisko pracy - stanowisko ds. podatkowo-budżetowych

OGŁOSZENIE O NABORZE

 

URZĄD MIASTA KAMIENNA GÓRA

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

 

……………. stanowisko podatkowo-budżetowych …………….

 

Liczba lub wymiar etatu: pełny etat

Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta Kamienna Góra – Wydział Finansowo-Budżetowy

 

Główny zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:

a) prowadzenie pełnej księgowości syntetycznej i analitycznej wydatków oraz inwestycji w układzie obowiązującej klasyfikacji budżetowej Urzędu Miasta, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (objętych umową z bankami) i wszystkich związanych z tym zadaniem czynności,

b) sporządzanie sprawozdań finansowych z zakresu zadań bezpośrednio objętych księgowością i sprawozdawczości budżetowej,

c) dokonywanie bieżącej analizy dochodów i wydatków,

d) księgowanie operacji na kontach pomocniczych,

e) uzgadnianie obrotów poszczególnych kont z wyciągami bankowymi i raportami kasowymi,

f) prowadzenie rejestru VAT, rozliczanie należnych wpłat podatku oraz gromadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie,

g) wykonywanie innych niezbędnych czynności wynikających z zarządzeń i wytycznych tematycznie związanych z zakresem powierzonych obowiązków, bądź pełnego zastępstwa, a w razie zaistnienia szczególnej sytuacji włącznie się do pomocy przy wykonywaniu innych nie określonych zakresem czynności pilnych i niezbędnych zadań.

 

Zakres szczegółowy zadań wykonywanych na danym stanowisku oraz dodatkowe informacje , w tym również uprawnienia i obowiązki pracownika znajdują się w Opisie stanowiska pracy, który stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

 

Wykształcenie wyższe ekonomiczne

 

Wymagania niezbędne:

a) minimum 3 lata stażu pracy w księgowości budżetowej

b) bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu:

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o finansach publicznych,

- ustawy o rachunkowości budżetowej,

- ustawy o podatku od towarów i usług VAT,

c) znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,

d) umiejętność obsługi MS Office,

e) umiejętność obsługi programów komputerowych finansowo-księgowych w zakresie księgowości budżetowej,

f) umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych i pod presją,

g) bardzo dobra organizacja pracy,

h) spełnianie kryteriów wynikających z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych (z zastrzeżeniem, iż o w/w stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),

h) nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania dodatkowe:

a) dyspozycyjność, komunikatywność, kreatywność, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu,

b) umiejętność rozwiązywania problemów, wysoka kultura osobista, bezstronność,

c) systematyczność, dokładność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,

d) analiza problemów i poszukiwanie rozwiązań, umiejętność czytania przepisów prawa,

e) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1) list motywacyjny;

2) życiorys (CV);

3) kserokopie świadectw pracy;

4) kserokopie lub odpisy świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów (w razie potrzeby oryginały do wglądu dla Komisji Rekrutacyjnej);

5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (w razie potrzeby oryginały do wglądu dla Komisji Rekrutacyjnej);

6) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;

7) oświadczenie o braku prawomocnego wyroku sądu skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i o tym, że nie toczy się w stosunku do kandydata żadne postępowanie karne lub karno-skarbowe;

8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

9) zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych wraz z klauzulą informacyjną;

10) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;

11) dowód osobisty do wglądu.

 

W celu sprawdzenia kompetencji pracownika, zastrzegamy sobie prawo, do zawarcia umowy na okres próbny i ewentualnych umów na czas określony. Zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej. W przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego.

 

Dodatkowe informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.

 

Dokumenty należy składać lub przesyłać:

do: 29 listopada 2019 r. (liczy się data wpływu do Urzędu)

 

na adres:

Urząd Miasta Kamienna Góra

Plac Grunwaldzki 1

58-400 Kamienna Góra

z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia w Urzędzie Miasta Kamienna Góra – stanowisko ds. podatkowo-budżetowych”

 

Dokumenty złożone po terminie podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do dalszego etapu naboru. Kandydaci zostają powiadomieni o odrzuceniu oraz o możliwości odbioru dokumentów aplikacyjnych. Po upływie wyznaczonego terminu nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Inne informacje:

Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres e-mail o terminie, czasie i miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu naboru.

Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu 75 64 55 115.

 

Z Regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Miasta Kamienna Góra (pok. 206) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu – Zarządzenie Nr 241/2019 Burmistrza Miasta Kamienna Góra z dnia 1 lipca 2019 r.

 

Kamienna Góra, dnia 15 listopada 2019 r.

 

Burmistrz Miasta Kamienna Góra
/-/ Janusz Chodasewicz

Dokumenty do pobrania:
Zgody na przetwarzanie danych
(wprowadził: Katarzyna Poręba-Plasło )
rozmiar pliku: 33.9Kb
Kwestionariusz osobowy
(wprowadził: Katarzyna Poręba-Plasło )
rozmiar pliku: 24.4Kb
Opis stanowiska pracy
(wprowadził: Katarzyna Poręba-Plasło )
rozmiar pliku: 1.3Mb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz