Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html

Kontrole wewnętrzne 2017: Kontrola administracyjna w Klubie Sportowym „Contender”

W dniach od 23.11.2017 r. do 01.12.2017 r. została przeprowadzona kontrola administracyjna w Klubie Sportowym „Contender” z siedzibą w Kamiennej Górze, przy ul. Jeleniogórskiej 30A w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji przyznanej organizacji pozarządowej na wsparcie realizacji zadania publicznego pod nazwą: „Szkolenie oraz udział w zawodach sportowych mieszkańców Gminy Miejskiej Kamienna Góra” - umowa Nr 3/IV/2016 z dnia 11 kwietnia 2016 r. Kontrolę przeprowadziła: inspektor na samodzielnym stanowisku ds. kontroli Urzędu Miasta w Kamiennej Górze Pani Monika Kluczyńska, na podstawie upoważnienia Nr 11/2017 Burmistrza Miasta Kamienna Góra, wystawionego zgodnie z §15 ust.1 Regulaminu kontroli wewnętrznej Urzędu Miasta Kamienna Góra. Kontrolę przeprowadzono w oparciu o art. 68  i art. 69 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz.885 z późn.zm.), w związku z § 9 wyżej wymienionej umowy o wsparcie realizacji zadania publicznego tj. umowy Nr 3/IV/2016 z dnia 11 kwietnia 2016 r. oraz § 2 ust.2 Regulaminu przeprowadzania kontroli wewnętrznej w Urzędzie Miasta Kamienna Góra i w jednostkach organizacyjnych Gminy Miejskiej Kamienna Góra.

 

W wyniku przeprowadzonej kontroli administracyjnej, stwierdzono następujące nieprawidłowości  w Klubie Sportowym „Contender” w Kamiennej Górze:

 

1.  Nieprawidłowe wskazaniew zapisach §12 pkt 7 Statutu Klubu Sportowego „Contender” w Kamiennej Górze w ramach celów realizowanych przez Klub uprawianie sportu kwalifikowanego, organizowanie i prowadzenie współzawodnictwa sportowego kwalifikowanego stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o sporcie kwalifikowanym niezgodnie z art. 93 pkt 2 ustawy z dnia 25 czerwca 2005 r. o sporcie (t.j. Dz. U. z 2016. r. poz. 176 z późn.zm.).

 

Zgodnie z wyżej wymienionym art. 93 pkt 2 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (t.j. Dz. U.  z 2016 r. poz. 176  z późn.zm.) ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o sporcie kwalifikowany (Dz. U. z 2005 r. Nr 155, poz. 1298 z późn.zm.) zawierająca definicję sportu kwalifikowanego została uchylona z dniem 16 października 2010 r.

 

2.  Nieprawidłowe określenie w sprawozdaniu końcowym z wykonania zadania publicznego: „Szkolenie oraz udział w zawodach sportowych mieszkańców Gminy Miejskiej Kamienna Góra” początkowego terminu realizacji zadania publicznego jako 15 stycznia 2016 r. niezgodnie z § 2 ust.1 umowy Nr 3/IV/ 2016 z dnia 11 kwietnia 2016 r. o wsparcie realizacji zadania publicznego.

 

3.Nieprawidłowe określenie w sprawozdaniu końcowym z wykonania zadania publicznegoNr 3/IV/2016 z dnia 11.04.2016 r. w części II. Sprawozdanie z wykonania wydatków 1. Rozliczenie ze względu na rodzaj kosztów (w zł) danych w rubryce bieżący okres sprawozdawczy-za okres realizacji zadania publicznego (w zł) tj.:

1) w rubryce I.1. koszty merytoryczne – sprzęt sportowy wpisano kwotę 0,00 zł jako pokrywającą ze środków własnych koszty zakupu sprzętu sportowego niezgodnie z zestawieniem faktur, rachunków dołączonym do niniejszego sprawozdania, w którym wykazano kwotę 740,00 zł wydatkowaną ze środków własnych Klubu na koszty I.1. (sprzęt sportowy); tym samym nieprawidłowo wykazano koszt całkowity I.1 jako kwotę 14.000,00 zł, a powinno być 14.740,00 zł;

2) w rubryce I.2. koszty merytoryczne – uczestnictwo w zawodach wpisano kwotę 0,00 zł jako pokrywającą ze środków własnych koszty uczestnictwa w zawodach niezgodnie z zestawieniem faktur, rachunków dołączonym do niniejszego sprawozdania, w którym wykazano kwotę 165,38 zł wydatkowaną ze środków własnych Klubu na koszty I.2. (uczestnictwo w zawodach); tym samym nieprawidłowo wykazano koszt całkowity I.2 jako kwotę 2 000,00 zł, a powinno być 2.165,38 zł;

3) w rubryce I.3. koszty merytoryczne – stroje sportowe wpisano kwotę 4.000,00 zł jako pokrywającą ze środków własnych koszty uczestnictwa w zawodach niezgodnie z zestawieniem faktur, rachunków dołączonym do niniejszego sprawozdania, w którym wykazano kwotę 4 010,03 zł wydatkowaną ze środków własnych Klubu na koszty I.3. (stroje sportowe); tym samym nieprawidłowo wykazano koszt całkowity I.3 jako kwotę 4.000,00 zł, a powinno być 4.010,03 zł;

4) w rubryce I.5. koszty merytoryczne – praca trenerów wpisano kwotę 6.000,00 zł jako pokrywającą ze środków własnych koszty pracy trenerów niezgodnie z zestawieniem faktur rachunków dołączonym do niniejszego sprawozdania, w którym wykazano kwotę 7.472,58 zł wydatkowaną ze środków własnych Klubu na koszty I.5. (praca trenerów), tym samym nieprawidłowo wykazano koszt całkowity I.5 jako kwotę 7 000,00 zł, a powinno być 8 472,58 zł; (środki własne 7.472,58 zł +1.000,00 zł- wkład osobowy);

5) w rubryce IV Ogółem – błędnie wpisano łączną wartość wydatków sfinansowanych ze środków własnych Klubu jako 12.000,00 zł, a powinno być 14.387,99 zł;

- błędnie wpisano  koszt całkowity jako sumę 29.000,00 zł, zaś powinno być 31 387,99 zł.

            Uwzględniając wyżej opisane nieprawidłowości, w rubryce 2. Rozliczenie ze względu na źródło finansowania sprawozdania końcowego z wykonania zadania publicznego nieprawidłowo wpisano  wartości w złotych i w % w bieżącym okresie sprawozdawczym – za okres realizacji zadania tj.:

1) koszty pokryte z dotacji błędnie wpisano udział procentowy dotacji jako 55,17%- a powinno być 50,97%;

2) koszty pokryte ze środków własnych- wpisano 12.000,00 zł i udział procentowy- 41,38% - a powinno być 14 387,99 zł i 45,85%;

3) koszty pokryte z wkładu osobowego- wpisano 3,45%, a powinno być 3,18%;

4) w rubryce ogółem wpisano 29.000,00 zł- 100%, a powinno być 31 387,99 zł- 100%.

 

4. Nieprawidłowe wpisanie w sprawozdaniu końcowym z wykonania zadania publicznego umowa Nr 3/IV/2016 z dnia 11 kwietnia 2016 r. w zestawieniu faktur, rachunków w poz.18 daty wystawienia dowodu księgowego jako 16.06.2016 r. niezgodnie z treścią niniejszego dowodu księgowego tj. fa FV 23/6/2016 z dnia 14.06.2016 r.

 

5. Nieprawidłowe wpisanie w sprawozdaniu końcowym z wykonania zadania publicznego umowa Nr 3/IV/2016 z dnia 11 kwietnia 2016 r. w zestawieniu faktur, rachunków w poz.1 numeru dowodu księgowego opisanego jako Nr 3/2016 niezgodnie ze stanem faktycznym i rzeczywistą treścią niniejszego dowodu przedstawionego w trakcie kontroli wskazującą jako numer KP Nr 1.

 

6. Brak na objętych kontrolą dowodach księgowych, dokumentujących wydatki sfinansowane ze środków dotacji przekazanej na podstawie umowy Nr 3/IV/2016 z dnia 11 kwietnia 2016 r. kompleksowego opisu dowodu księgowego niezgodnie z wymogami określonymi w załączniku Nr 3 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011 r. Nr 6, poz. 25). tj. brak opatrzenia  pieczęcią organizacji oraz brak podpisu pod niniejszą informacją osoby odpowiedzialnej za sprawy dotyczące rozliczeń finansowych organizacji lub podmiotu wymienionego w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz.1118).

 

7.  Nieprawidłowe rozliczenie kwoty 540,00 zł pokrytej ze środków dotacji (umowa o wsparcie realizacji zadania publicznego Nr 3/IV/2016 z dnia 11 kwietnia 2016 r.) jako zapłaty należności wynikającej z  faktury Nr 6/2016 z dnia 13.03.2016 r. za udział w amatorskiej lidze MMA na łączną kwotę 540,00 zł przed terminem realizacji danego zadania publicznego tj. zapłata dokonana dnia 13.03.2016 r. (zapłata gotówką RKB/3/2016/KASA poz.1 dzień 13.03.2016 r.), a termin początkowy realizacji zadania publicznego od dnia 11.04.2016 r. niezgodnie z zapisami z §2 ust.1 umowy Nr 2/V/2014 z dnia 11 kwietnia 2016 r. o wsparcie realizacji zadania publicznego.

 

W trakcie kontroli do rozliczenia nie przedstawiono faktury Nr 1/12/2016 z dnia 03.12.2016 r. na kwotę 540,00 zł (finansowana z dotacji w kwocie 540,00 zł), z terminem zapłaty dnia 03.12.2016 r., wykazanej w sprawozdaniu końcowym z wykonania zadania publicznego, w zestawieniu faktur, rachunków w pkt 6 jako koszty I.2., lecz okazano fakturę Nr 6/2016 z dnia 13.03.2016 r. za udział w amatorskiej lidze MMA na łączną kwotę 540,00 zł, sposób zapłaty gotówka, która stosownie do zamieszczonego opisu została rozliczona jako finansowana w całości ze środków dotacji w ramach realizacji zadania publicznego wykonywanego na podstawie umowy Nr 3/IV/2016 z dnia 11.04.2016 r.

 

8. Nieprawidłowe rozliczenie w raporcie kasowymRKB/3/2016/KASA za okres 01.30.2016 do 31.03. 2016 r. w poz. 1 dotyczącej zapłaty w formie gotówki za fakturę Nr 6/2016 z dnia 13.03.2016 r. Międzyszkolny Uczniowski Ludowy Klub Sportowy „JUNIOR” Dzierżoniów za udział w amatorskiej lidze MMA na łączną kwotę 540,00 zł, w pozycji rozchód kwoty tj. 550,00 zł niezgodnie z treścią wymienionego wyżej dowodu księgowego oraz art.24 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1047 z późn.zm.).

 

9. Nieprawidłowe uwzględnienie i rozliczenie wykazane w sprawozdaniu końcowym z wykonania zadania publicznego:

1) faktury fa VAT Nr 1/2/2016 z dnia 01.02.2016 r. zakup strojów sportowych na łączną kwotę 1.110,00 zł, pokryta w całości ze środków własnych Klubu „Contender” w Kamiennej Górze, wydatkowanej dnia 03 lutego 2016 r;

2)  faktury fa VAT Nr 51/2016 z dnia 31.03.2016 r. obsługa biura- prowadzenie księgowości na łączna kwotę 450,00 zł, pokrytej w całości ze środków własnych Klubu „Contender” w Kamiennej Górze, wydatkowanej dnia 04.04.2016 r. (zapłata przelewem);

3) listy płac NR E/2016/03 za okres 01.03.2016 r. do 31.03.2016 r. wypłata wynagrodzenia w kwocie 199,54 zł (brutto), dokonanej dnia 31.03.2016 r., pokrytej w całości ze środków własnych Klubu

tj. przed początkowym terminem realizacji zadania publicznego określonym w zapisach umowy Nr 3/IV/2016 z dnia 11.04.2016 r., a zatem niezgodnie z § 2 ust.1 wyżej wymienionej umowy o wsparcie realizacji zadania publicznego oraz art.16 ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego  i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z późn.zm.).

 

10. Rozwiązanie przez Klub Sportowy „CONTENDER” w Kamiennej Górze umowy o prowadzenie rachunku bankowego zawartej z Bankiem PKO BP Oddział Nr 1 w Kamiennej Górze, oznaczonego w zapisach §3 ust.1 umowy Nr 3/IV/2016 z dnia 11.04.2016  r. niezgodnie z §3 ust.2 wyżej wymienionej umowy zobowiązującej Klub do utrzymania wskazanego rachunku bankowego nie krócej niż do chwili dokonania ostatecznych rozliczeń ze Zleceniodawcą, wynikającą z umowy.

            Ponadto, w trakcie kontroli stwierdzono, że powyższa zmiana w zakresie podmiotu prowadzącego  rachunek bankowy Zleceniobiorcy zadania publicznego nie została zgłoszona do Zleceniodawcy zadania i wprowadzona do treści umowy  Nr 3/IV/2016 z dnia 11.04.2016 r. w formie pisemnej aneksu niezgodnie z § 16 ust.1 wymienionej wyżej umowy Nr 3/IV/2016 z dnia 11.04.2016 r. o wsparcie realizacji zadania publicznego.

 

11.  Brak na dowodach księgowych takich jak: listy płac oraz rozliczenia wyjazdu dokumentujących wydatki poniesione ze środków własnych Klubu Sportowego „CONTENDER” w Kamiennej Górze w ramach realizacji zadania publicznego wykonywanego na podstawie umowy o wsparcie realizacji zadania publicznego Nr 3/IV/2016 z dnia 11.04.2016 r. opisu, który dotyczy wszystkich dowodów księgowych związanych z realizacją danego zadania publicznego niezgodnie z wymogami określonymi w załączniku Nr 3 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011 r. Nr 6, poz. 25).

 

            W związku z wyżej wymienionymi nieprawidłowościami zarządza się, ich usunięcie  w następujący sposób:

 

Ad.1. Sprostowanie zapisów Statutu Klubu Sportowego „Contender” w Kamiennej Górze poprzez uchylenie postanowień § 12 pkt 7 dotyczących wskazania realizacji celów właściwych dla Klubu w zakresie uprawiania sportu kwalifikowanego, organizowania i prowadzenia współzawodnictwa sportowego kwalifikowanego stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o sporcie kwalifikowanym zgodnie z art. 93 pkt 2 ustawy z dnia 25 czerwca 2005 r. o sporcie (t.j. Dz. U. z 2016. r. poz. 176 z późn.zm.).

 

Ad.2. Prawidłoweokreślanie w sprawozdaniu końcowym z wykonania zadania publicznego: początkowego terminu realizacji zadania publicznego zgodnie z § 2 ust.1 umowy o wsparcie realizacji zadania publicznego.

 

Ad.3.Prawidłowe i zgodne ze stanem faktycznym i rachunkowym określanie wartości poszczególnych rodzajów kosztów poniesionych w ramach realizacji zadania publicznego oraz umieszczanie niniejszych rodzajów kosztów w prawidłowych wartościach, w sprawozdaniu końcowym z realizacji zadania publicznego, zgodnie z danymi wynikającymi z dowodów księgowych dokumentujących niniejsze wydatki oraz stosownie do zapisów art.17 pkt 2 i 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1817 z późn.zm.)

 

Ad.4. i 5. Rzetelne i prawidłowe wpisywanie w sprawozdaniu końcowym z wykonania zadania publicznego, w rubryce zestawienie faktur, rachunków danych właściwych dla dowodów księgowych zgodnie z ich faktyczną treścią oraz stosownie do zapisów art.17 pkt 2 i 4 ustawy z dnia 24 kwietnia  2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1817 z późn.zm.

 

Ad.6. Zamieszczanie na dowodach księgowych rozliczanych w ramach wykonywania zadania publicznego na podstawie umowy o wsparcie realizacji zadania publicznego opisu zgodnego z załącznikiem Nr 5  do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 17 sierpnia 2016 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2016 r. poz. 1300) oraz stosownie do wymogów określonych w art. 21 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2016 r. poz.1047 z późn.zm.).

 

Ad.7. Zwrot dotacji w kwocie 540,00 zł (dotacji wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem) jako  wynikającej z faktury Nr 6/2016 z dnia 13.03.2016 r. za udział w amatorskiej lidze MMA na łączną kwotę 540,00 zł, opłaconej przed terminem realizacji zadania i datą podpisania umowy tj. zapłata dokonana dnia 13.03.2016 r. (zapłata gotówką RKB/3/2016/KASA poz.1 dzień 13.03.2016 r.), zgodnie z zapisami z §2 ust.1 umowy Nr 3/IV/2016 z dnia 11 kwietnia 2016 r. o wsparcie realizacji zadania publicznego wraz z odsetkami w wysokości określonej jak dla zaległości podatkowych, liczonymi począwszy od dnia przekazania dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Kamienna Góra na rachunek Zleceniodawcy zadania publicznego o numerze  88 8395 0001 0013 4460 2003 0001 stosownie do zapisów art. 252 ust.6 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r.  o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2077 z późn.zm.).

           

Ad.8. Rzetelne i bezbłędne rozliczanie w raporcie kasowym należności wynikającej z dowodu księgowego zgodnie z jego treścią oraz art.24 ust.1-3 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 1047 z późn.zm.).

 

Ad.9. Prawidłowe uwzględnianie i rozliczanie w ramach wykonania umowy o wsparcie realizacji zadania publicznego wydatków pokrytych ze środków własnych Klubu na podstawie dowodów księgowych dokumentujących niniejsze wydatki zgodnie z terminem wydatkowania w/w środków wynikającym z treści umowy o wsparcie realizacji zadania publicznego ustalonej na podstawie załącznika Nr 3 do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 17 sierpnia 2016 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2016 r. poz. 1300) oraz art. 16 ust. 1ustawy z dnia 24  kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z późn.zm.).

 

Ad.10. Przestrzeganie przez Zleceniobiorcę zadania publicznego zasady utrzymania rachunku bankowego wskazanego w treści umowy o wsparcie realizacji zadania publicznego nie krócej niż do dnia zaakceptowania przez Zleceniodawcę sprawozdania końcowego z wykonania zadania publicznego oraz obowiązku niezwłocznego informowania Zleceniodawcy zadania o nowym rachunku i jego numerze stosownie do zapisów zawartej umowy o wsparcie realizacji zadania publicznego oraz zapisów załącznika Nr 3 do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 17 sierpnia 2016 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2016 r. poz. 1300).

 

Ad.11. Przestrzeganie zasad opisu dowodów księgowych dotyczących zarówno dotacji, jaki i innych środków finansowych wykorzystywanych w ramach realizacji zadania publicznego zgodnie z wymogami określonymi w art. 21 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1047  z późnz.zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 17 sierpnia 2016 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2016 r. poz. 1300).

            Ponadto, w trakcie kontroli stwierdzono, że w zapisach Polityki rachunkowości Klubu Sportowego „Contender” w Kamiennej Górze powołano się na nieobowiązujący akt wykonawczy regulujący zasady powadzenia rachunkowości w klubie tj. rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 15 listopada 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości dla niektórych jednostek niebędących spółkami handlowymi, nieprowadzącymi działalności gospodarczej (Dz. U. z 2001 r. Nr 137, poz. 1539), uchylony z dniem 05 września 2014 r. na podstawie art.1 pkt 13 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zmianie ustawy o rachunkowości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1100).

            W związku z powyższym zaleca się zaktualizowanie wyżej opisanych Zasad (polityki) rachunkowości Klubu Sportowego „Contender” w Kamiennej Górze poprzez uchylenie zapisów nieobowiązującego rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 15 listopada 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości dla niektórych jednostek niebędących spółkami handlowymi, nieprowadzącymi działalności gospodarczej (Dz. U. z 2001 r. Nr 137, poz. 1539).

            W związku z ogłoszeniem nowego tekstu jednolitego niżej wymienionego aktu prawnego powołanego w treści  Zasad polityki rachunkowości Klubu tj.:

- dnia 19 lipca 2016 r. nowego tekstu jednolitego ustawy o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1047)

zaleca się w przypadku dokonywania zmian w Zasadach (polityki) rachunkowości Klubu Sportowego CONTENDER w Kamiennej Górze, powoływanie się na nowy tekst jednolity niniejszej ustawy.

 

            Na podstawie § 9 ust.5 umowy o wsparcie realizacji zadania publicznego tj. umowy 3/IV/2016 z dnia 11 kwietnia 2016 r. zawartej pomiędzy Gminą Miejską Kamienna Góra a Klubem Sportowym „Contender” w Kamiennej Górze, Zleceniobiorca jest zobowiązany w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania wniosków i zaleceń pokontrolnych, o których mowa w § 9 ust.4 wyżej wymienionych umów, do ich wykonania i powiadomienia o tym Zleceniodawcy.

 


   

wstecz