Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html
Strona główna » Wydziały Urzędu Miasta » Sekretarz Miasta
Szukaj

Wydziały Urzędu Miasta: Sekretarz Miasta

 

Sekretarz Miasta
Imię i Nazwisko Nr pokoju Telefon E-mail
 Radosław Łukasiński
206 75/6455147
 radoslaw.lukasinski@kamiennagora.pl

 

1. Sekretarz organizuje pracę Urzędu, zapewnia jego sprawne funkcjonowanie i odpowiednie warunki działania.
2. Do zakresu zadań Sekretarza należy w szczególności:
1) przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji Urzędu;
2) usprawnianie pracy Urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr;
3) kontrola dyscypliny pracy;
4) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania interpelacji, skarg i wniosków;
5) nadzór nad bezpieczeństwem, higieną i ochroną przeciwpożarową w Urzędzie;
6) nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu oraz środkami budżetowymi przewidzianymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania, zakupy, wyposażenie, remonty, itp;
7) organizacja i koordynowanie spraw związanych z wyborami i referendami;
8) monitorowanie i koordynacja systemu kontroli zarządczej;
9) pełnienie funkcji kierownika Urzędu w razie nieobecności Burmistrza i jego Zastępcy;
10) opracowywanie zakresów czynności dla kierowników komórek organizacyjnych;
11) nadzorowanie działalności podległych komórek organizacyjnych Urzędu.
12) przygotowywanie konkursów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie oraz wolne stanowiska kierownicze w Jednostkach Organizacyjnych;
13) współpraca w zakresie przygotowywania materiałów na Sesje Rady;
14) nadzorowanie wykonywania uchwał i zarządzeń organów Gminy;
15) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w imieniu Burmistrza w ramach odrębnego upoważnienia;
16) monitorowanie usług świadczonych przez Urząd;
17) wykonywanie innych zadań służbowych zleconych przez Burmistrza lub Zastępcę Burmistrza.


   

wstecz