Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html

Wydział Ewidencji Ludności - wnioski: Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego lub miejsca pobytu czasowego dla cudzoziemców

Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego lub miejsca pobytu czasowego dla cudzoziemców

Numer karty:

AO-02-08

Krok po kroku:

1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz: „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” lub „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ”.
2. Pamiętaj o dokumencie tożsamości (opisany w "Wymaganych dokumentach" w pkt. 2).
3. Udaj się do Wydziału Ewidencji Ludności Urzędu Miasta i dokonaj zgłoszenia wymeldowania.
4. Potwierdzenie wymeldowania otrzymasz na wniosek.

Wymagane dokumenty:

1.Wypełniony i podpisany formularz „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” lub „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego
2.Paszport, karta pobytu, zezwolenie na pobyt lub inny dokument tożsamości ze zdjęciem.
3.W przypadku zgłoszenia wymeldowania przez pełnomocnika dodatkowo:
- pisemne pełnomocnictwo do wymeldowania,
- dowód osobisty pełnomocnika lub paszport.

Wymeldowania się z miejsca pobytu stałego lub pobytu czasowego można dokonać w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej
1.Wypełnij formularz „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego” w formie elektronicznej, udostępniony na platformie ePUAP. Opatrz formularz własnoręcznym podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP lub zastosuj podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą kwalifikowanego certyfikatu. Prześlij wniosek do Urzędu Miasta w Kamiennej Górze.

Opłaty:

1. Nie pobiera się opłat za dokonanie czynności meldunkowych.

3. Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17 zł
2. Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa (w przypadku gdy osoba działa przez pełnomocnika) – 17 zł


Opłaty należy dokonać przelewem, przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta (Bank Spółdzielczy O/Kamienna Góra nr: 88 8395 0001 0013 4460 2003 0001) lub bezpośrednio w Kasie Urzędu Miasta.
Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

Miejsce złożenia i odbioru:

Wydział Ewidencji Ludności Urzędu Miasta w Kamiennej Górze.

Jednostka odpowiedzialna:

Wydział Ewidencji Ludności.

Termin odpowiedzi:

Czynność wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego jest wykonywana niezwłocznie w chwili zgłoszenia.

Tryb odwoławczy:

Brak, czynność materialno-techniczna.

Uwagi:

1. Cudzoziemiec opuszczając miejsce pobytu stałego albo opuszczając miejsce pobytu czasowego przed upływem deklarowanego okresu pobytu obowiązany jest wymeldować się.
2.Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu, wskazując adres dotychczasowego miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie. Wymeldowanie następuje wówczas na podstawie formularza „Zgłoszenie pobytu stałego” lub formularza „Zgłoszenie pobytu czasowego”.
3.Za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.
4.Wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub pobytu czasowego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu.

Podstawa prawna:

1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.)
2. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 722 ze zm.).
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1827 ze zm.).
4. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. Nr 220, poz.1306 ze zm.).

Wymagane załączniki:

1. Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego.
2. Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego.

Załączniki do pobrania
  1. zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego (Plik: wniosek_wymeldowanie_z_pobytu_stalego.pdf, rozmiar pliku: 410.42 KB).
  2. zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego (Plik: wniosek_wymeldowanie_z_pobytu_czasowego.pdf, rozmiar pliku: 469.74 KB).

   

wstecz