Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html

Wydziały Urzędu Miasta: Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji I Funduszy Zewnętrznych

Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych
Imię i Nazwisko Funkcja/stanowisko Nr pokoju Telefon E-mail
Dariusz Adamczyk
Kierownik Wydziału
308 75/6455124 dariusz.adamczyk@kamiennagora.pl
Katarzyna Kwiatkowska
stanowisko ds. zamówień publicznych
308
75/6455125
katarzyna.kwiatkowska@kamiennagora.pl
Magdalena Milczarek
stanowisko ds. inwestycji kubaturowych i liniowych 308 75/6455123 magdalena.milczarek@kamiennagora.pl
Andrzej Cieślik stanowisko ds. inwestycji kubaturowych i liniowych 308 75/6455123 andrzej.cieslik@kamiennagora.pl
Marcin Zielonka stanowisko ds. funduszy strukturalnych i projektów spójności 308 75/6455123 marcin.zielonka@kamiennagora.pl
Piotr Kepesz stanowsko ds. zamówień publicznych 308 75/6455123 piotr.kepesz@kamiennagora.pl

Do zakresu działania Wydziału Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych należy w szczególności:

1) przygotowywanie projektu budżetu w zakresie inwestycji własnych Gminy, a po jego zatwierdzeniu rozliczanie tych środków;
2) sporządzanie informacji i sprawozdań z realizacji inwestycji własnych Gminy;
3) wnioskowanie w sprawie finansowania zadań inwestycyjnych;
4) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań inwestycyjnych;
5) opracowywanie dla potrzeb Rady i jej organów analiz, prognoz i opinii oraz ocen dotyczących działalności inwestycyjnej;
6) zapewnienie wykonania dokumentacji techniczno-kosztorysowej, kontrola wykonawstwa budowlanego i udział w odbiorach robót;
7) realizacja inwestycji w zakresie:
a) przygotowania przetargów przez opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówień od strony technicznego zdefiniowania przedmiotu,
b) zapewnienie bieżącego kontrolowania stanu realizacji inwestycji gminnych,
c) zapewnienie technicznego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji gminnych,
d) koordynacja prawidłowej realizacji inwestycji w szczególności w zakresie uzgodnień technicznych;
8) współpraca z jednostkami podległymi Gminie w zakresie przygotowania, koordynacji i wykonania inwestycji;
9) przekazywanie wykonanych inwestycji jako środków trwałych użytkownikowi;
10) prowadzenie spraw w zakresie zamówień publicznych i pozabudżetowych środków finansowych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
11) prowadzenie dokumentacji związanej z organizowanymi przetargami;
12) gromadzenie informacji oraz analiza danych dotyczących dostępnych funduszy i programów Unii Europejskiej (strukturalnych i innych) oraz źródeł zewnętrznych krajowych z których można uzyskać dofinansowanie na realizację zadań Gminy;
13) koordynacja przygotowywania aplikacji dla projektów (inwestycyjnych i nieinwestycyjnych) przewidzianych do ubiegania się o środki ze źródeł zewnętrznych krajowych oraz Unii Europejskiej;
14) współpraca i pomoc w przygotowywaniu wniosków i aplikacji przez jednostki organizacyjne Gminy dla projektów przewidzianych do ubiegania się o środki ze źródeł zewnętrznych krajowych oraz z funduszy i programów Unii Europejskiej;
15) kompletowanie dokumentacji wymaganej przez instytucje przyznające środki ze źródeł zewnętrznych krajowych oraz z funduszy i programów Unii Europejskiej w celu spełnienia wszelkich warunków formalnych zapewniających prawidłowość składanych wniosków;
16) bieżące konsultowanie z instytucjami przyznającymi środki ze źródeł zewnętrznych krajowych oraz z funduszy i programów Unii Europejskiej poprawności sporządzanych wniosków;
17) sporządzanie sprawozdań wymaganych przez instytucje przyznające środki ze źródeł zewnętrznych, krajowych oraz funduszy i programów Unii Europejskiej dotyczących rozliczenia wydatkowania otrzymanych środków z przygotowania i realizacji rojektów;
18) kierowanie projektami, zabezpieczenie i nadzór nad dokumentacją w tym przekazywanie do archiwum oraz działania promocyjne dotyczące realizowanych projektów;
19) wykonywanie innych zadań zgodnie z właściwością rzeczową wydziału.


   

wstecz