Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html

Praca w urzędzie - konkursy: Nabór na wolne stanowisko pracownika samorządowego w COJ GM w Kamiennej Górze Podinspektor ds. księgowości

Centrum Obsługi Jednostek Gminy Miejskiej

Kamienna Góra

Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracownika samorządowego w COJ GM w Kamiennej Górze

Podinspektor  ds. księgowości

 

Liczba lub wymiar etatu:                       1

Miejsce wykonywania pracy:     Kamienna Góra

Rodzaj umowy:                                    pierwsza umowa na czas określony, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony.

Główne obowiązki:

  1. Prowadzenie gospodarki finansowej obsługiwanych jednostek zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, szczególnie:
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • gospodarka środkami pozabudżetowymi, będącymi w dyspozycji jednostek,
  • przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
  • zapewnienie terminowej realizacji zobowiązań obsługiwanych jednostek,
  • zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań,
  • stała analiza wykorzystania środków finansowych jednostek oraz środków poza-budżetowych, będących w dyspozycji jednostek,
  • opracowywanie comiesięcznych informacji z wykorzystania powyższych środków oraz przedstawianie ich dyrektorom jednostek,
  • ewidencjonowanie dokumentów obsługiwanych jednostek,
  • prowadzenie analityki kont, kart wydatków i kosztów jednostek zgodnie z obo-wiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
  1. Terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych szkół, przedszkoli, żłobka.
  2. Opracowanie projektów planów finansowych powierzonych jednostek,
  3. Bieżące komputerowe księgowanie syntetyczne i analityczne środków budżetowych w rozbiciu na rozdziały i paragrafy podległych jednostek oraz sporządzanie komputerowych wydruków według potrzeb na poszczególne jednostki.
  4. Bieżące wprowadzanie zmian planu zgodnie z klasyfikacją budżetową dla powierzonych jednostek oraz przygotowywanie propozycji zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych we współpracy z głównym księgowym.
  5. Analiza realizacji wydatków w celu nie dopuszczenia do przekroczenia planu powierzonych jednostek oraz sporządzanie obowiązujących sprawozdań z realizacji budżetu.
  6. Miesięczne uzgadnianie kont analitycznych i kart wydatków oraz kontrolowanie wpływu dokumentów finansowo-księgowych stanowiących podstawę ewidencji operacji gospodarczych, skierowanie ich do kontroli merytorycznej.
  7. Uzgadnianie sald ksiąg inwentarzowych środków trwałych oraz księgozbioru, rozliczanie inwentaryzacji powierzonych jednostek.
  8. Prowadzenie pełnej dokumentacji księgowej i bieżącej obsługi pożyczek mieszkaniowych zgodnie z decyzjami Komisji Socjalnej powierzonych jednostek.
  9. Sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych, GUS, finansowych, sporządzanie sprawozdania SIO w zakresie dotyczącym w/w stanowiska.
  10. Sporządzanie not księgowych i rachunków z tytułu dochodów.
  11. bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości w sposób umożliwiający:
  • prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
  • terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,
  1. Uaktualnianie przepisów wewnętrznych, wydawanych przez dyrektora Centrum Obsługi i dyrektorów jednostek, dotyczących prowadzenia polityki rachunkowości, szczególnie:
  • zakładowego planu kont,
  • obiegu dokumentów finansowo – księgowych,
  • zasad przeprowadzenia inwentaryzacji,
  • procedur kontroli finansowej, celowości, legalności i gospodarności.
  1. Wykonywanie wszelkich czynności, do których zgodnie z obowiązującymi przepisami jednostki są zobowiązane wobec organów finansowych i podatkowych, a także osób prawnych i fizycznych w sprawach finansowo-księgowych.
  2. Współpraca z pracownikami zajmującymi się naliczaniem wynagrodzeń powierzonych jednostek.
  3. Wykonywanie innych czynności oraz zadań zleconych przez głównego księgowego i Dyrektora Centrum Obsługi.

 

Wykształcenie:

Wykształcenie wyższe, preferowane z obszaru nauk społecznych lub ekonomicznych (kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie)

 

Wymagania konieczne:

  1. Znajomość przepisów związanych z wykonywanymi zadaniami, zwłaszcza znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o systemie oświaty, Karty Nauczyciela, Rozporządzeń w sprawie sprawozdawczości budżetowej i sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych oraz klasyfikacji wydatków strukturalnych, ustawy o Systemie Informacji Oświatowej, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawa pracy.
  2. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  3. Nieposzlakowana opinia.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni z praw publicznych.
  5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Posiadanie kwalifikacji zawodowych, wymaganych do wykonywania pracy na stano-wisku podinspektora ds. księgowości – wykształcenie co najmniej wyższe zawodowe o profilu ekonomicznym oraz 2 lata stażu w księgowości.

Wymagania dodatkowe:

  1. Ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
  2. Ogólna znajomość zasad finansowania zadań oświatowych na szczeblu gminy jako organu samorządu terytorialnego.
  3. Umiejętność sporządzania analiz statystycznych, sprawozdań budżetowych, bilansów, rachunków zysków i strat, zestawień zmian w funduszu jednostek, tworzenia planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia.
  4. Umiejętność dobrej organizacji pracy.
  5. Umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność oraz samodzielność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, komunikatywność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa..
  6. Chęć poszerzania wiedzy i doskonalenia umiejętności.
  7. Biegłość w posługiwaniu się komputerem, w szczególności znajomość obsługi standardowych aplikacji Windows (MS Office), znajomość programów komputerowych stosowanych w księgowości, np. Progman Finanse oraz poczty elektronicznej i Internetu.
  8. Znajomość obsługi podstawowych urządzeń biurowych.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata.
  2. Kopia dowodu osobistego, albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  3. Kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i o tym, że nie toczy się w stosunku do niego żadne postępowanie karne lub karne skarbowe.
  7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż określone w art. 22 ¹ Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy.
  8. Życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany.
  9. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) oraz podpisane przez kandydata.

 

Dokumenty należy składać lub przesłać do:

 

CENTRUM OBSŁUGI JEDNOSTEK

GMINY MIEJSKIEJ KAMIENNA GÓRA

ul. Lubawska 8

58-400 Kamienna Góra

  1. Aby wziąć udział w naborze, należy złożyć ofertę (w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w COJ GM Kamienna Góra” w Centrum Obsługi Jednostek Gminy Miejskiej Kamienna Góra (ul. Lubawska 8, 58-400 Kamienna Góra) w terminie do dnia  19 stycznia 2017 r. do godz. 14.00
  2. Ofertę można przesłać na adres Centrum Obsługi pocztą, listem poleconym – decyduje data wpływu do COJ GM Kamienna Góra.
  3. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Inne informacje:

  1. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszej części rekrutacji.
  2. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 75 767 75 50 lub 75 744 17 12.
  3. Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Miasta Kamienna Góra oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kamiennagora.pl

 


   

wstecz