Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html

Archiwum przetargów: Roboty ogólnobudowlane w mieszkaniach społeczności romskiej

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

1. ZAMAWIAJĄCY: SPÓŁKA MIESZKANIOWA SP. Z O.O. ul. Sienkiewicza 3,                  58-400 Kamienna Góra

2. TRYB POSTĘPOWANIA: Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 EURO.

3.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: „ROBÓTY OGÓLNOBUDOWLANE W MIESZKANIACH SPOŁECZNOŚCI ROMSKIEJ”

4.   ZAKRES PRAC: Zakres prac podawany będzie każdorazowo na wystawianych zleceniach przez Zamawiającego.

5.   TERMIN REALIZACJI: rozpoczęcie – 01.08.2011 r., zakończenie – 30.11.2011 r.

6.   WYMAGANE DOKUMENTY: Oferenci winni złożyć następujące dokumenty:

a.    Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na mocy, art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych,

b.    Aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru (kserokopia potwierdzona przez organ wydający zaświadczenie),

c.    Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami ZUS i Urząd Skarbowy (za okres ostatnich 3 miesięcy),

d.    Udokumentowanie doświadczenia zawodowego w wykonywaniu robót
o charakterze stanowiącym przedmiot zamówienia – referencje poprzednich zamawiających. Referencje dotyczące innych zadań niż przedmiot zamówienia nie będą brane pod uwagę.

e.    Od oferentów wymagane jest przedstawienie ubezpieczenia
od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej na wartość minimum 30 000 zł (słownie: trzydzieści  tysięcy złotych) zawartą na czas trwania umowy.

f.     Referencje poprzednich zamawiających z określeniem wartości wykonanego zamówienia.

g.    Dowód wniesienia wadium (kserokopia).

h.    Wszystkie kserokopie załączonych dokumentów muszą być potwierdzone
za zgodność oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta.

i.      Formularz ofertowy – druk własny Zamawiającego (załącznik do SIWZ)

7.    SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY - Oferta powinna zawierać:

a.    Wszystkie dokumenty, oświadczenia i zaświadczenia wyszczególnione
w punkcie 6. specyfikacji.

b.    Formularz ofertowy zawierający wynagrodzenie za wykonanie zamówienia, określone poprzez podanie następujących składników cenotwórczych:

§  Stawka roboczogodziny,

§  Koszty ogólne do Robocizny i Sprzętu,

§  Zysk

§  Koszty zaopatrzenia.

 

c.    Zamawiający nie dopuszcza składania kilku ofert przez jednego wykonawcę:

 

 

 

8.    OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERTY: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym. Oceniany będzie koszt wykonania prac, ustalony według wzoru:

Rg + (K. O. x Rg) + Zysk (Rg + (K. O. x Rg))

Np.     Roboczogodzina – 7,46 zł

         Koszty ogólne – 80 % do R i S

         Zysk – 15 % do R, S i K.O.

Koszt do oceny: 7,46 zł + 5,96 zł + 2,01 zł = 15,43 zł

Do oceny brana będzie ogólna stawka wynikająca ze składników kalkulacyjnych.

UWAGA – do kosztorysu powykonawczego obowiązkowo należy dołączać kserokopie faktur zakupu materiałów, wykazanych w kosztorysie.

9.    Okres gwarancji na wykonanie prac, będących przedmiotem zamówienia Zamawiający określa na nie mniej niż 2 lata.

10. WADIUM: PRZYSTĘPUJĄCYCH DO PRZETARGU OBOWIĄZUJE WNIESIENIE WADIUM W WYSOKOŚCI 2 000 zł (SŁOWNIE: dwa tysiące złotych).

a.    Wadium należy wnieść w pieniądzu; wpłata na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy S.A. oddział w Kamiennej Górze Nr 81 8395 0001 0010 7552 2003 0085 lub innych zabezpieczeniach przewidzianych w Prawie Zamówień Publicznych art 45 ust. 6 pkt 2-5, przed upływem terminu składania ofert.

b.    Zamawiający dokona zwrotu wadium po podpisaniu umowy z wybranym oferentem. Należy podać konto oferenta, na które Zamawiający zwróci je po podpisaniu umowy z wybranym oferentem.

c.    Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim oferentom, których oferta nie została wybrana.

d.    Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeśli odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.

11. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

a.    Oferent, którego oferta została wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).

b.    Zamawiający zwraca zabezpieczenie należytego wykonania umowy wraz
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek oferenta.

c.    Zwrot kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi po zakończeniu okresu gwarancyjnego.

 

12. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

OFERTY NALEŻY SKŁADAĆ W SEKRETARIACIE (POKÓJ NR 303) SPÓŁKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE PRZY UL. SIENKIEWICZA 3
W TERMINIE DO DNIA 01.08.2011r. DO GODZINY 9.00 OTWARCIE OFERT NASTĄPI W DNIU 01.08.2011r. O GODZINIE 11.00 W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (POKÓJ NR 202). WSZYSCY OFERENCI MOGĄ UCZESTNICZYĆ W OTWARCIU OFERT.

 

13. KWESTIE FORMALNE:

a.    Oferta powinna być opracowana w języku polskim.

b.    Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta.

c.    Wszystkie wprowadzone poprawki muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

d.    Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: „PRZETARG – ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE”

e.    Niedopuszczalne jest złożenie przez jednego Oferenta dwóch i więcej ofert.

f.     Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi oferent.

g.    Dokładne informacje na temat zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 202) – osobą upoważnioną do udzielania informacji jest: Michał Dżoga tel. (075) 645 51 72

h.    Postępowanie będzie prowadzone z zachowaniem preferencji krajowych.

i.      Zamawiający powiadomi na piśmie wszystkich oferentów o wyborze oferty oraz ogłosi tę informację na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie.

 

14. ZAŁĄCZNIKI DO SPECYFIKACJI

Załącznik nr 1 – Projekt umowy

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy

Dokumenty do pobrania:
Formularz ofertowy
(wprowadził: Katarzyna Kwiatkowska )
rozmiar pliku: 16Kb
Projekt umowy
(wprowadził: Katarzyna Kwiatkowska )
rozmiar pliku: 30Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz