Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html
Szukaj

Wydziały Urzędu Miasta: Samodzielne stanowisko ds. kontroli

Samodzielne stanowisko ds. kontroli
Imię i Nazwisko Nr pokoju Telefon E-mail
Monika Kluczyńska
303 75/6455132
monika.kluczynska@kamiennagora.pl

Do zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. kontroli i nadzoru właścicielskiego  należy:

1) opracowywanie planów kontroli i przedkładanie ich Burmistrzowi do akceptacji;
2) przeprowadzanie kontroli zgodnie z przyjętym planem lub przeprowadzanie kontroli pozaplanowych, realizowanych na podstawie poleceń Burmistrza;
3) sporządzanie protokołów z przeprowadzanych kontroli i zawieranie w nich ustaleń dotyczących:
a) przyczyn niedociągnięć oraz osób odpowiedzialnych za ich spowodowanie,
b) przesłanek sprawnej realizacji powierzonych zadań i osób wykazujących inicjatywę w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań podnoszących poziom sprawności realizacji zadań Urzędu;
4) opracowanie zaleceń pokontrolnych (wystąpień pokontrolnych) oraz sprawowanie nadzoru w zakresie terminowości realizacji zaleceń pokontrolnych;
5) kontrola systemów, w tym systemów finansowych w Urzędzie oraz w jednostkach organizacyjnych Gminy, w ramach prowadzonej kontroli;
6) ocena wiarygodności i rzetelności informacji, zarówno finansowych jak i innych;
7) ocena kontrolowanej działalności z punktu widzenia między innymi zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi, skuteczności i efektywności działania, wiarygodności sprawozdań, ochrony zasobów, przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania, efektywności i skuteczności przepływu informacji;
8) prowadzenie rejestrów dokonywanych kontroli niezbędnych do dokumnetowani procesu przeprowadzonych kontroli;
9) koordynowanie działalności kontroli wewnętrznych z Komisją Rewizyjną Rady;
10) zabezpieczenie dowodów i przygotowanie materiałów kwalifikujących sprawę do skierowania na drogę postępowania prokuratorskiego lub sądowego;
11) sporządzanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych kontroli oraz realizacji planu kontroli z uwzględnieniem rodzajów przeprowadzonych kontroli, przedmiotu kontroli oraz wyników kontroli, w tym ujawnionych nieprawidłowości oraz przedkładanie ich Burmistrzowi do akceptacji;
12) dokonywanie kontroli sprawdzającej (kontrola wykonania zaleceń pokontrolnych);
13) systematyczna ocena systemu kontroli zarządczej i przedstawianie Burmistrzowi propozycji zmian w jego funkcjonowaniu;
14) przedkładania Burmistrzowi sprawozdania rocznego z przeprowadzonych kontroli za rok ubiegły;
15) wykonywanie innych zadań zgodnie z właściwością rzeczową stanowiska.


   

wstecz