Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html

Archiwum przetargów: Skonfigurowanie i zamontowanie sprzętu TIK dla dwóch szkół w Kamiennej Górze

W związku z realizacją projektu pn. „Jutro zaczyna się dziś - kształcenie kompetencji kluczowych uczniów szkół w Kamiennej Górze” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 dla Działania 10.2: Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, Poddziałania 10.2.4 – ZIT AW: Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej nr umowy RPDS.10.02.04-02-0009/17-00, Gmina Miejska Kamienna Góra, w ramach procedury zgodnej z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014-2020, zaprasza do składania ofert na dostarczenie, skonfigurowanie i zamontowanie sprzętu TIK dla dwóch szkół w Kamiennej Górze.

 

Miejsce i sposób składania ofert:

1) Ofertę należy złożyć do dnia 6 listopada 2017 roku.

2) Ofertę można składać w formie pisemnej listownie na podany przez Zamawiającego adres: Centrum Obsługi Jednostek Gminy Miejskiej Kamienna Góra - Biuro projektu „Jutro zaczyna się dziś- kształcenie kompetencji kluczowych uczniów szkół w KG”,

ul. Lubawska 8

58-400 Kamienna Góra

z dopiskiem „Oferta na dostarczenie sprzętu TIK”

 

lub elektronicznie na adres mailowy:

izabela.przyk@umkg.pl

wpisując w temacie maila „Oferta na dostarczenie sprzętu TIK”

3) Oferty przesłane lub dostarczone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu ani zwrotowi nadawcy.

 

Wykaz dokumentów ofertowych:

1) opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1);

2) formularz ofertowy (załącznik nr 2);

3) formularz cenowy (załącznik nr 3);

4) oświadczenie o braku powiązań (załącznik nr 4);

5) parafowana umowa dostawy (załącznik nr 5).

 

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Izabela Przyk e-mail: izabela.przyk@umkg.pl

 

Skrócony opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, skonfigurowanie i zamontowanie następujących urządzeń TIK w dwóch szkołach w Kamiennej Górze:

1) przenośny komputer wraz z oprogramowaniem – 32 sztuk;

2) rzutnik multimedialny – 2 sztuki;

3) tablica interaktywna – 4 sztuki.

Kategoria dostarczenia:

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia:

Sprzęt IT

Miejsce realizacji zamówienia:

Województwo: Dolnośląskie; miejscowość: Kamienna Góra

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Cel zamówienia:

Celem zmówienia jest realizacja zadania projektowego dotyczącego wyposażenia szkół w sprzęt TIK.

Przedmiot zamówienia:

1) przenośny komputer wraz z oprogramowaniem – 32 sztuki;

2) rzutnik multimedialny – 2 sztuki;

3) tablica interaktywna – 4 sztuki.

Kod CPV

30213100-6

30213100-6

38652100-1

32322000-6

Nazwa kodu CPV

Komputery przenośne

Komputery przenośne

Projektory

Urządzenia multimedialne

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia wynosi 14 dni od dnia podpisania umowy.

Załączniki:

1) Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1)

2) Formularz ofertowy (załącznik nr 2)

3) Formularz cenowy (załącznik nr 3)

4) Oświadczenie o braku powiązań (załącznik nr 4)

5) Wzór umowy (załącznik nr 5)

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Wiedza i doświadczenie.

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferta oraz wszystkie dokumenty składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Dodatkowe warunki

1) Oferta oraz wszystkie dokumenty składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy
2) W przypadku gdy oferta podpisana jest przez przedstawiciela Wykonawcy, wymaga się załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
3) Sposób obliczenia ceny w składanej ofercie:
a) w cenie propozycji należy podać jednostkową stawkę/cenę za każdy element przedmiotu zamówienia (netto i brutto);
b) cena musi być podana w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
c) cena w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia;
d) cena może być tylko jedna za oferowane zamówienie;
e) cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega możliwość zmian treści umowy z Wykonawcami pod warunkiem wystąpienia przesłanek uzasadniających takie zmiany.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Pełnomocnictwo, jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach rejestrowych;
2) Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 2)
4) Wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 3)
5) Oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 4)
6) Parafowana umowa (Załącznik nr 5)

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte kryteria oceny:
a) Najniższa cena brutto –waga 60%
Liczba punktów jaką można uzyskać dla tego kryterium, zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cn/Cb*60=C1
gdzie:
C1–liczba punktów
Cn–cena najtańszej oferty
Cb – cena badanej oferty

b) Gwarancja producenta potwierdzona oświadczeniem o przejęciu gwarancji przez producenta na tablety, komputery przenośne, tablice interaktywne, projektory multimedialne -40%
Liczba punktów, jaką można uzyskać dla tego kryterium:
24 miesiące gwarancji producenta – 0 pkt.
30 miesięcy gwarancji producenta – 20 pkt.
36 miesięcy gwarancji producenta – 40 pkt.
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta, to 100 pkt. Punktacja będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.
W przypadku, gdy suma punktów będzie równa, Zamawiający dokona wyboru oferty poprzez przeprowadzenie negocjacji ceny z poszczególnymi oferentami.

Wykluczenia

Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

Zamawiający (beneficjent)

Nazwa:

GMINA MIEJSKA KAMIENNA GÓRA

Adres

58-400 Kamienna Góra, pl. Grunwaldzki 1

Dolnośląskie, Kamiennogórski

Numer telefonu: +48 75 7441712

Tytuł projektu: „Jutro zaczyna się dziś - kształcenie kompetencji kluczowych uczniów szkół w Kamiennej Górze”

Numer projektu: RPDS.10.02.04-02-0009/17-00

Link do bazy konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1063149

 

 

 

 

Dokumenty do pobrania:
Informacja o unieważnieniu postępowania
(wprowadził: Piotr Żuprański )
rozmiar pliku: 384.3Kb
Odpowiedzi na pytania nr 6
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 239.1Kb
Odpowiedzi na pytania nr 5
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 206.5Kb
Odpowiedzi na pytania nr 4
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 201.4Kb
Odpowiedzi na pytania nr 3
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 321.1Kb
Odpowiedzi na pytania nr 2
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 136.6Kb
Odpowiedzi na zapytania
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 293.3Kb
Wzór umowy
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 402.9Kb
Oświadczenie o braku powiązań
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 323.7Kb
Formularz cenowy
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 416.6Kb
Formularz oferty
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 337.4Kb
Opis przedmiotu zamówienia
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 405Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz