W związku z realizacją projektu pn. „Jutro zaczyna się dziś - kształcenie kompetencji kluczowych uczniów szkół w Kamiennej Górze” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 dla Działania 10.2: Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, Poddziałania 10.2.4 – ZIT AW: Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej nr umowy RPDS.10.02.04-02-0009/17-00, Gmina Miejska Kamienna Góra, w ramach procedury zgodnej z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014-2020, zaprasza do składania ofert na dostarczenie, skonfigurowanie i zamontowanie sprzętu TIK dla dwóch szkół w Kamiennej Górze.
Miejsce i sposób składania ofert:
1) Ofertę należy złożyć do dnia 6 listopada 2017 roku.
2) Ofertę można składać w formie pisemnej listownie na podany przez Zamawiającego adres: Centrum Obsługi Jednostek Gminy Miejskiej Kamienna Góra - Biuro projektu „Jutro zaczyna się dziś- kształcenie kompetencji kluczowych uczniów szkół w KG”,
ul. Lubawska 8
58-400 Kamienna Góra
z dopiskiem „Oferta na dostarczenie sprzętu TIK”
lub elektronicznie na adres mailowy:
wpisując w temacie maila „Oferta na dostarczenie sprzętu TIK”
3) Oferty przesłane lub dostarczone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu ani zwrotowi nadawcy.
Wykaz dokumentów ofertowych:
1) opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1);
2) formularz ofertowy (załącznik nr 2);
3) formularz cenowy (załącznik nr 3);
4) oświadczenie o braku powiązań (załącznik nr 4);
5) parafowana umowa dostawy (załącznik nr 5).
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:
Izabela Przyk e-mail: izabela.przyk@umkg.pl
Skrócony opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, skonfigurowanie i zamontowanie następujących urządzeń TIK w dwóch szkołach w Kamiennej Górze:
1) przenośny komputer wraz z oprogramowaniem – 32 sztuk;
2) rzutnik multimedialny – 2 sztuki;
3) tablica interaktywna – 4 sztuki.
Kategoria dostarczenia:
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia:
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia:
Województwo: Dolnośląskie; miejscowość: Kamienna Góra
Opis przedmiotu zamówienia:
Cel zamówienia:
Celem zmówienia jest realizacja zadania projektowego dotyczącego wyposażenia szkół w sprzęt TIK.
Przedmiot zamówienia:
1) przenośny komputer wraz z oprogramowaniem – 32 sztuki;
2) rzutnik multimedialny – 2 sztuki;
3) tablica interaktywna – 4 sztuki.
Kod CPV
30213100-6
30213100-6
38652100-1
32322000-6
Nazwa kodu CPV
Komputery przenośne
Komputery przenośne
Projektory
Urządzenia multimedialne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia wynosi 14 dni od dnia podpisania umowy.
Załączniki:
1) Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1)
2) Formularz ofertowy (załącznik nr 2)
3) Formularz cenowy (załącznik nr 3)
4) Oświadczenie o braku powiązań (załącznik nr 4)
5) Wzór umowy (załącznik nr 5)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza i doświadczenie.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjał techniczny
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Oferta oraz wszystkie dokumenty składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Dodatkowe warunki
1) Oferta oraz wszystkie dokumenty składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy
2) W przypadku gdy oferta podpisana jest przez przedstawiciela Wykonawcy, wymaga się załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
3) Sposób obliczenia ceny w składanej ofercie:
a) w cenie propozycji należy podać jednostkową stawkę/cenę za każdy element przedmiotu zamówienia (netto i brutto);
b) cena musi być podana w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
c) cena w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia;
d) cena może być tylko jedna za oferowane zamówienie;
e) cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega możliwość zmian treści umowy z Wykonawcami pod warunkiem wystąpienia przesłanek uzasadniających takie zmiany.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Pełnomocnictwo, jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach rejestrowych;
2) Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 2)
4) Wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 3)
5) Oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 4)
6) Parafowana umowa (Załącznik nr 5)
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte kryteria oceny:
a) Najniższa cena brutto –waga 60%
Liczba punktów jaką można uzyskać dla tego kryterium, zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cn/Cb*60=C1
gdzie:
C1–liczba punktów
Cn–cena najtańszej oferty
Cb – cena badanej oferty
b) Gwarancja producenta potwierdzona oświadczeniem o przejęciu gwarancji przez producenta na tablety, komputery przenośne, tablice interaktywne, projektory multimedialne -40%
Liczba punktów, jaką można uzyskać dla tego kryterium:
24 miesiące gwarancji producenta – 0 pkt.
30 miesięcy gwarancji producenta – 20 pkt.
36 miesięcy gwarancji producenta – 40 pkt.
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta, to 100 pkt. Punktacja będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.
W przypadku, gdy suma punktów będzie równa, Zamawiający dokona wyboru oferty poprzez przeprowadzenie negocjacji ceny z poszczególnymi oferentami.
Wykluczenia
Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
Zamawiający (beneficjent)
Nazwa:
GMINA MIEJSKA KAMIENNA GÓRA
Adres
58-400 Kamienna Góra, pl. Grunwaldzki 1
Dolnośląskie, Kamiennogórski
Numer telefonu: +48 75 7441712
Tytuł projektu: „Jutro zaczyna się dziś - kształcenie kompetencji kluczowych uczniów szkół w Kamiennej Górze”
Numer projektu: RPDS.10.02.04-02-0009/17-00
Link do bazy konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1063149
Dokumenty do pobrania: | |||
Informacja o unieważnieniu postępowania (wprowadził: Piotr Żuprański ) rozmiar pliku: 384.3Kb | |||
Odpowiedzi na pytania nr 6 (wprowadził: Tadeusz Ferenc ) rozmiar pliku: 239.1Kb | |||
Odpowiedzi na pytania nr 5 (wprowadził: Tadeusz Ferenc ) rozmiar pliku: 206.5Kb | |||
Odpowiedzi na pytania nr 4 (wprowadził: Tadeusz Ferenc ) rozmiar pliku: 201.4Kb | |||
Odpowiedzi na pytania nr 3 (wprowadził: Tadeusz Ferenc ) rozmiar pliku: 321.1Kb | |||
Odpowiedzi na pytania nr 2 (wprowadził: Tadeusz Ferenc ) rozmiar pliku: 136.6Kb | |||
Odpowiedzi na zapytania (wprowadził: Tadeusz Ferenc ) rozmiar pliku: 293.3Kb | |||
Wzór umowy (wprowadził: Tadeusz Ferenc ) rozmiar pliku: 402.9Kb | |||
Oświadczenie o braku powiązań (wprowadził: Tadeusz Ferenc ) rozmiar pliku: 323.7Kb | |||
Formularz cenowy (wprowadził: Tadeusz Ferenc ) rozmiar pliku: 416.6Kb | |||
Formularz oferty (wprowadził: Tadeusz Ferenc ) rozmiar pliku: 337.4Kb | |||
Opis przedmiotu zamówienia (wprowadził: Tadeusz Ferenc ) rozmiar pliku: 405Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |