Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html
Strona główna » Wydziały Urzędu Miasta » Zastępca Burmistrza Miasta
Szukaj

Wydziały Urzędu Miasta: Zastępca Burmistrza Miasta

Zastępca Burmistrza Miasta
Imię i Nazwisko Nr pokoju Telefon E-mail
 Paweł Fryc
 209 75/6455110   pawel.fryc@kamiennagora.pl

1. Zastępca Burmistrza wykonując wyznaczone przez Burmistrza zadania, zapewnia w powierzonych mu sprawach rozwiązywanie problemów wynikających z zadań Gminy i kieruje działalnością komórek organizacyjnych Urzędu realizujących te zadania.

2. Do zakresu zadań Zastępcy Burmistrza należy w szczególności:
1) kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz z wyłączeniem spraw zastrzeżonych do wyłącznej kompetencji Burmistrza;
2) wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w ramach powierzonego nadzoru;
3) organizowanie wykonania uchwał Rady oraz nadzorowanie wykonania zadań przez pracowników Urzędu;
4) zapewnienie kompleksowego rozwiązywania problemów oraz nadzorowanie działalności i koordynowanie pracy podległych komórek organizacyjnych Urzędu,
podległych Gminie Jednostek Organizacyjnych oraz spółek z udziałem Gminy;
5) organizowanie wykorzystania mienia komunalnego zgodnie z uchwałami Rady oraz składanie w tych sprawach wniosków i propozycji;
6) załatwianie wniosków posłów i senatorów oraz radnych w granicach określonych sprawowanym nadzorem;
7) wykonywanie zadań wynikających z zawartych porozumień między gminami i ich związkami;
8) koordynowanie i inicjowanie współpracy z partnerami zagranicznymi;
9) wykonywanie innych zadań służbowych zleconych przez Burmistrza.

3. Zastępca Burmistrza w razie nieobecności Burmistrza lub niemożności pełnienia przez niego funkcji załatwia sprawy, podpisuje zarządzenia i wydaje decyzje administracyjne także w sprawach pozostawionych do wyłącznej kompetencji Burmistrza.


   

wstecz