Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html

Archiwum przetargów: Roboty zduńskie w budynkach zarządzanych przez Spółkę Mieszkaniową Sp. z o. o.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

1.     ZAMAWIAJĄCY: SPÓŁKA MIESZKANIOWA SP. Z O.O. ul. Sienkiewicza 3, 58-400 Kamienna Góra

2.     TRYB POSTĘPOWANIA: Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 EURO.

3.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: „Roboty zduńskie w budynkach zarządzanych przez Spółkę Mieszkaniową Sp. z o. o.”

4.     TERMIN REALIZACJI: rozpoczęcie – 06.07.2011r., zakończenie – 31.12.2011r.

5.     WYMAGANE DOKUMENTY: Oferenci winni złożyć następujące dokumenty:

a.     Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych,

b.    Aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru (kserokopia potwierdzona przez organ wydający zaświadczenie),

c.     Zaświadczenie o nie zaleganiu w opłatach z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego.

d.    Udokumentowanie doświadczenia zawodowego w wykonywaniu robót
o charakterze stanowiącym przedmiot zamówienia czyli wykonania przynajmniej 50 szt. pieców w okresie ostatniego roku – referencje poprzednich zamawiających za okres 3 lat. Referencje powinny zawierać ilość i specyfikację wykonanych robót zduńskich. Referencje dotyczące innych zadań niż przedmiot zamówienia nie będą brane pod uwagę.

e.     Wykaz pracowników, zatrudnionych przez Oferenta, którzy będą wykonywać prace, będące przedmiotem zamówienia oraz dokumenty kwalifikacyjne, stwierdzające ich przygotowanie zawodowe do wykonywania robót zduńskich.

f.     Formularz ofertowy – druk własny Zamawiającego (załącznik do SIWZ)

g.    Dowód wniesienia wadium (kserokopia).

h.     Wszystkie kserokopie załączonych dokumentów muszą być potwierdzone
za zgodność oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta.

6.     SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY – Oferta powinna zawierać:

a.     Wszystkie dokumenty, oświadczenia i zaświadczenia wyszczególnione
w punkcie 5. specyfikacji.

b.    Wypełniony formularz ofertowy (stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji), z określeniem wartości wynagrodzenia za postawienie pieców.

c.     Wykaz materiałów do wykonania pieców: budowa pieca A1, budowa pieca A2, budowa kuchni KO – 3, przebudowa pieca A1, przebudowa pieca A2, przebudowa kuchni KO – 3. Wykaz materiałów powinien zawierać określenie ilości i producenta materiałów do wykonania pieca.

d.    W cenie pieca winno być zawarte wywiezienie gruzu na najbliższe wysypisko.

e.     Jeżeli wystąpi konieczność wykonania prac budowlanych związanych
z postawieniem pieca (np. wykonanie leżaka, wykucie otworu w ścianie itp.), po zatwierdzeniu przez Zamawiającego zostaną one rozliczone kosztorysem powykonawczym w/g przedstawionych składników cenotwórczych: Roboczogodzina – 12,00 zł, KO – 60%, KZ – 8%, Zysk 12%

7.   ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

a.     Oferent, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

b.    Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione:

§  w pieniądzu; wpłata na konto Zamawiającego

§  w zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa

c.     Zabezpieczenie ustala się w wysokości 4 000,00 zł.

d.    Zabezpieczenie gwarantuje zgodne z umową wykonanie robót oraz służy do pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za wykonane roboty.

e.     70 % zabezpieczenia zostanie zwrócone po ostatecznym odbiorze bezusterkowym ostatniego pieca z listy dostarczonej przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do zawartej umowy.

30 % zabezpieczenia zostanie wprowadzone na lokatę oraz zwrócone po upływie okresu rękojmi.

8.     Okres gwarancji na wykonanie prac, zamawiający określa na nie mniej niż 3 lata.

9.     WADIUM: PRZYSTĘPUJĄCYCH DO PRZETARGU OBOWIĄZUJE WNIESIENIE WADIUM W WYSOKOŚCI 4 000 zł (SŁOWNIE: cztery tysiące złotych).

a.     Wadium należy wnieść w pieniądzu; wpłata na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy S.A. oddział w Kamiennej Górze Nr 81 8395 0001 0010 7552 2003 0085

b.    Zamawiający dokona zwrotu wadium po podpisaniu umowy z wybranym oferentem. Należy podać konto oferenta, na które Zamawiający zwróci je po podpisaniu umowy z wybranym oferentem.

c.     Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim oferentom, których oferta nie została wybrana.

d.    Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeśli odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.

    10.  MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

OFERTY NALEŻY SKŁADAĆ W SEKRETARIACIE (POKÓJ NR 303) SPÓŁKI                MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE PRZY UL. SIENKIEWICZA 3
W TERMINIE DO DNIA 30.06.2011r. DO GODZINY 9.00 OTWARCIE OFERT NASTĄPI W DNIU 30.06.2011r. O GODZINIE 11.00 W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (POKÓJ NR 202). WSZYSCY OFERENCI MOGĄ UCZESTNICZYĆ W OTWARCIU OFERT.

   

    11.  KWESTIE FORMALNE:

a.     Oferta powinna być opracowana w języku polskim.

b.    Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta.

c.     Wszystkie wprowadzone poprawki muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

d.    Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: „PRZETARG – ROBOTY ZDUŃSKIE”

e.     Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi oferent.

f.     Dokładne informacje na temat zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 202) – osobą upoważnioną do udzielania informacji jest: Michał Dżoga i Ireneusz Szymik

g.    Zamawiający powiadomi na piśmie wszystkich oferentów o wyborze oferty oraz ogłosi tę informację na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie.

 

12.   ZAŁĄCZNIKI DO SPECYFIKACJI

Załącznik nr 1 – Projekt umowy

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy

 

 

Zatwierdził:

Dokumenty do pobrania:
Projekt umowy
(wprowadził: Katarzyna Kwiatkowska )
rozmiar pliku: 30.5Kb
Formularz ofertowy
(wprowadził: Katarzyna Kwiatkowska )
rozmiar pliku: 17Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz