1.ZAMAWIAJĄCY: SPÓŁKA MIESZKANIOWA SP. Z O.O. ul. Sienkiewicza 3, 58-400 Kamienna Góra
2.TRYB POSTĘPOWANIA: Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14 000 EURO.
3.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: „Remont elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 2”
4.ZAKRES PRAC: zbicie starych tynków, ocieplenie ścian styropianem 0,6 cm, wykonanie nowych tynków, uzupełnienie ubytków w boniowaniu i elementach wystroju, malowanie elewacji farbami silikatowymi wg ustalonej kolorystyki.
5.TERMIN REALIZACJI: rozpoczęcie – 12.09.2008r., zakończenie – 15.12.2008r.
6.WYMAGANE DOKUMENTY: Oferenci winni złożyć następujące dokumenty:
a.Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na mocy, art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych,
b.Aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru (kserokopia potwierdzona przez organ wydający zaświadczenie),
c.Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami ZUS i Urząd Skarbowy (za okres ostatnich 3 miesięcy),
d.Udokumentowanie doświadczenia zawodowego w wykonywaniu robót
o charakterze stanowiącym przedmiot zamówienia – referencje poprzednich zamawiających. Referencje dotyczące innych zadań niż przedmiot zamówienia nie będą brane pod uwagę.
e.Referencje poprzednich zamawiających z określeniem wartości wykonanego zamówienia.
f.Wykaz posiadanego sprzętu umożliwiającego wykonanie przedmiotu zamówienia.
g.Dowód wniesienia wadium (kserokopia).
h.Wszystkie kserokopie załączonych dokumentów muszą być potwierdzone
za zgodność oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta.
i.Formularz ofertowy – druk własny Zamawiającego (załącznik do SIWZ)
7.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY - Oferta powinna zawierać:
a.Wszystkie dokumenty, oświadczenia i zaświadczenia wyszczególnione
w punkcie 6. specyfikacji.
b.Formularz ofertowy zawierający wynagrodzenie za wykonanie zamówienia, określone w kosztorysie ofertowym:
c.Oferty oceniane przez Zamawiającego w toku postępowania, o wartości przekraczającej stawki średnie obowiązujące na Dolnym Śląsku obowiązujące w II kwartale 2008r. (według Sekocenbudu) będą odrzucone.
OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERTY: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym. Oceniany będzie całkowity koszt wykonania remontu elewacji wraz z podatkiem VAT (brutto) zgodnie z przedstawionym kosztorysem ofertowym.
8.Okres gwarancji na wykonanie prac, będących przedmiotem zamówienia Zamawiający określa na nie mniej niż 3 lata.
9.Zamawiającemu jako inwestorowi zastępczemu przysługuje 5% wartości netto zafakturowanych robót z tytułu zastępstwa inwestorskiego.
10.WADIUM: PRZYSTĘPUJĄCYCH DO PRZETARGU OBOWIĄZUJE WNIESIENIE WADIUM W WYSOKOŚCI 2 000 zł (SŁOWNIE: dwa tysiące złotych).
a.Wadium należy wnieść w pieniądzu; wpłata na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy S.A. oddział w Kamiennej Górze Nr 81 8395 0001 0010 7552 2003 0085
b.Zamawiający dokona zwrotu wadium po podpisaniu umowy z wybranym oferentem. Należy podać konto oferenta, na które Zamawiający zwróci je po podpisaniu umowy z wybranym oferentem.
c.Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim oferentom, których oferta nie została wybrana.
d.Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeśli odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
11.ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
a.Oferent, którego oferta została wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
b.Zamawiający zwraca zabezpieczenie należytego wykonania umowy wraz
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
c.Zwrot kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi po zakończeniu okresu gwarancyjnego.
12. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
OFERTY NALEŻY SKŁADAĆ W SEKRETARIACIE (POKÓJ NR 303) SPÓŁKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE PRZY UL. SIENKIEWICZA 3
W TERMINIE DO DNIA 08.09.2008r. DO GODZINY 9.00 OTWARCIE OFERT NASTĄPI W DNIU 08.09.2008r. O GODZINIE 11.00 W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (POKÓJ NR 202). WSZYSCY OFERENCI MOGĄ UCZESTNICZYĆ W OTWARCIU OFERT.
13.KWESTIE FORMALNE:
a.Oferta powinna być opracowana w języku polskim.
b.Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta.
c.Wszystkie wprowadzone poprawki muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
d.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: „PRZETARG – NA REMONT ELEWACJI BUDYNKU PRZY UL. MICKIEWICZA 2”
e.Niedopuszczalne jest złożenie przez jednego Oferenta dwóch ofert na jedną i tę samą branżę robót.
f.Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi oferent.
g.Dokładne informacje na temat zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 202) – osobą upoważnioną do udzielania informacji jest: Michał Dżoga, Ireneusz Szymik
h.Postępowanie będzie prowadzone z zachowaniem preferencji krajowych.
i.Zamawiający powiadomi na piśmie wszystkich oferentów o wyborze oferty oraz ogłosi tę informację na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie.
14.ZAŁĄCZNIKI DO SPECYFIKACJI
Dokumenty do pobrania: | |||
![]() | Oferta (wprowadził: Piotr Kepesz ) rozmiar pliku: 32Kb | ||
![]() | Umowa (wprowadził: Piotr Kepesz ) rozmiar pliku: 56Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |