Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html

Decyzje środowiskowe 2013: Protokół z II rozprawy administracyjnej otwartej dla społeczeństwa, przeprowadzonej w dniu 18 stycznia 2013 r.

P R O T O K Ó Ł

            z II rozprawy administracyjnej otwartej dla społeczeństwa, przeprowadzonej w dniu 18 stycznia 2013 r.. o godz. 10.00 w Urzędzie Miasta Kamienna Góra przy pl. Grunwaldzkim 1, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia pn.: „Budowa elektrowni wiatrowej Kamienna Góra, o mocy 2,5 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą (liniami niskiego napięcia, stacją kontenerową, przyłączem ziemnym kablowym elektroenergetycznym SN oraz infrastrukturą komunikacyjną), dz. 159, 162dr, 164dr, obręb 5 Kamienna Góra.”

 

Uczestnicy rozprawy:

Prowadząca – Magdalena Bręśkiewicz, kierownik Wydziału Infrastruktury Miejskiej i                                Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta Kamienna Góra

Protokolantka – Agnieszka Jaksoń

Pozostali uczestnicy rozprawy według listy obecności.

 

1.     Prowadząca rozprawę pani Magdalena Bręśkiewicz powitała wszystkich zgromadzonych, oraz poprosiła o przedstawienie się stron biorących udział w rozprawie oraz o przedłożenie ewentualnych pełnomocnictw, następnie wyjaśniła, iż jest osobą prowadząca postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla w/w przedsięwzięcia.

2.     Zgromadzeni zostali poinformowani, że obwieszczenie o przedmiocie, terminie i miejscu rozprawy podano do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Kamienna Góra, oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Kamienna Góra. Nadto termin II rozprawy został ustalony na I rozprawie przeprowadzonej 19 grudnia 2012 r.

3.     Prowadząca poinformowała zebranych o przedmiocie rozprawy.

4.     Program rozprawy:

a)     dyskusja ze społeczeństwem – możliwość zgłaszania zapytań, wnoszenia uwag, zastrzeżeń przez uczestników wraz z udzielaniem na bieżąco odpowiedzi inwestora i pozostałych uczestników,

b)    odczytanie protokołu z rozprawy,

c)     zakończenie rozprawy.

5.     Jednocześnie prowadząca rozprawę poinformowała zebranych, że:

a)     każdemu uczestnikowi rozprawy przysługuje prawo zadawania pytań, wnoszenia uwag i zastrzeżeń, co należy robić za pośrednictwem prowadzącej rozprawę, z jednoczesnym podaniem imienia i nazwiska w celu zapisania zadającego pytanie i treści pytania do protokołu,

b)    rozprawa nie rozstrzyga realizacji inwestycji, jest elementem postępowania administracyjnego i służy zagwarantowaniu dobrej komunikacji społeczeństwa z organem administracji publicznej i inwestorem.

c)     stronom rozprawy przysługuje prawo do wniesienia sprostowań, zmian lub uzupełnień, co do treści protokołu, lub zgłosić odmowę podpisania protokołu,

d)    przebieg rozprawy oraz prowadzona w jej trakcie dyskusja ze społeczeństwem zostanie ujęta w uzasadnieniu decyzji administracyjnej,

e)     protokół rozprawy zostanie opublikowany na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Kamienna Góra.

 

 

Prowadząca przywitała się z obecnymi. Przedstawiła przedsięwzięcie. Przekazała, iż jest to druga rozprawa, kontynuacja pierwszej.

Została odczytana lista obecności.

Osoby uczestniczące w rozprawie przedstawiły się.

Pan Mitro przerwał prowadzącej.

Prosi o dopuszczenie do sprawy jako dowodu uchwały nr XVI/329/11 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 27 października 2011 r. w sprawie ustanowienia planu ochrony Rudawskiego Parku Krajobrazowego.

Na wniosek osób uczestniczących rozprawa została przeniesiona do sali mniejszej, tak by uczestnicy lepiej się rozumieli.

Podczas przenoszenia prowadząca na wniosek jeszcze raz przedstawiła całą sprawę postępowania administracyjnego.

Na salę weszło kolejnych dwóch uczestników, przedstawili się.

Pan Mitro kontynuuje wypowiedź wcześniejszą. Z w/w uchwały zacytował par 8, ust.13: „W celu eliminacji lub ograniczenia zagrożeń zewnętrznych dla obszaru całego Parku proponuje się następujące ustalenia dla studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów zagospodarowania przestrzennego gmin:

13)  zachowanie sylwet poszczególnych miejscowości, ograniczenie wznoszenia nowych obiektów o charakterze dominant dysharmonijnych.

Nadto prosi o dopuszczenie jeszcze jednego dowodu: 3 fotografie dot. uzyskanego pozwolenia na budowę 2 elektrowni wiatrowych w obr. 5  pana Marcina Dzielędziak. Inwestor stara się na kolejne 2 pozwolenia, co nie zostało uwzględnione w raporcie inwestora.

Wspomniał także, że załącznik nr 5 do uchwała w/w par. 9 ust. 4 dot. tylko granicy Parku Rudawskiego.

Pani prowadząca wspomniała, iż planowane przedsięwzięcie nie znajduje się w Rudawskim Parku, a jedynie w pobliżu otuliny.

Pani poseł Zalewska wnosi zastrzeżenia, iż są powody do zaniepokojenia wyliczenia oddziaływania akustycznego. Wykazuje także, iż na innych rozprawach na początku zawsze pojawi się planista mówiący o zagospodarowaniu przestrzennym. Nadto wniosła zastrzeżenie, iż nie zapewniono udziału społeczeństwa. Porównać plan nowy i stary z parametrami. Wspomniała o wypowiedziach mieszkańców, mówiących o inwestorze, który przekazywał, iż będzie żądał o odszkodowanie. Wspomniała, iż w całej Polsce inwestorzy ponoszą ogromne koszty nie tylko związane z raportem czy badaniami. I jest to ryzyko inwestora. Nadal pyta w jaki sposób mieszkańcy mogli się wypowiadać na temat wiatraków. Dziwi się, że mieszkańcy nie mogli spotkać się z tut. Urzędem popołudniu. Z tego względu prosi o zapisy, protokoły mówiące o udziale społeczeństwa.

Prowadząca odnosi się do projektu zagospodarowania przestrzennego. Wyjaśnia, iż tym zajmowała się merytoryczna komórka. Zapewniła, że poprosi planistę o możliwość udziału w rozprawie. Określiła, że po uchwaleniu planu dana komórka zakończyła pracę.

Co do raportu, prowadząca przedstawiła przepisy dot. wykonania raportu. Inwestor złożył wniosek formalny, tut. Organ sprawdził czy inwestycja pokrywa się z planem. W tym przypadku, w miejscowym planie dopuszcza się możliwość lokalizowania elektrowni wiatrowej. Kolejny etapem jest nałożenie na inwestora konkretnych założeń raportu.

Jeszcze raz wspomniała o organach Sanepidu i RDOŚ, które wydają opinie. Tut. Organ wykonuje zapisy ustawy. Społeczeństwo oczywiście może mieć uwagi i zapytania.

Pani poseł Zalewska wnosi, iż zmiana w planach zagospodarowania przestrzennego musi mieć pokrycie w procedurze. Wspomniała, iż decyzje z Ziębic dot. wiatraków zostały uchylone, właśnie przez nieścisłości w planie zagospodarowania. Uważa, że oddziaływanie tej jednej elektrowni jest dużo większe, niż sześciu małych.

Prowadząca przyznała, że w ustawie są nieścisłości. Potwierdziła, iż w momencie postawienia małych elektrowni organ nie koniecznie musi zostać o tym powiadomiony.

Pan Mucha przeprosił za spóźnienie. Stwierdził, że przed zakupem gruntu przeprowadzili szereg badań i analiz. Zwraca uwagę, iż chce wrócić do meritum sprawy. Prosi by skoncentrować się na tym, kto jest prowadzącym sprawę. Stwierdził, iż panie posłanki są osobami uczestniczącymi.

Pani poseł Zalewska stwierdziła, że wykonuje swój mandat poselski.

Pan Mucha mówi, że pomimo wszystko są osobami uczestniczącymi.

Pan Mitro prosi o osobę kompetentną o przedstawienie planu zagospodarowania przestrzennego.

Prowadząca wprowadziła 5 minut przerwy na udanie się do osoby zajmującej się planowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Na salę wszedł pan Andrzej Omachel – planista Urzędu Miasta Kamienna Góra.

Zostało mu zadane pytanie o plan zagospodarowania przestrzennego.

Stwierdził, iż plan wskazuje na możliwości, nie odnosi się do zastrzeżeń pani poseł Zalewskiej.

Pani Zalewska wskazuje, iż jest to jednak wada, gdyż posiada paroletnie doświadczenie. Mówi o zmianie diametralnym planu. Z sześciu małych elektrowni wiatrowych na jedną dużą. Wspomniała o planie Ziębic, który został w całości uchylony przez Wojewódzki Sąd Administracyjny na wniosek Prokuratury.

Pan Omachel wspomniał, iż zdania co do planu nie zmieni. Odniósł się, do elektrowni i ich mocy. Ust. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 100 MW – mówi Pan Omachel, pani Zalewska – 100 KW. Literka R na planie mówi ogólnie o możliwości wybudowania źródeł odnawialnych energii, w tym elektrowni.

Pani poseł Zalewska zapytała o autora planu.

Pan Omachel stwierdził, iż był to urbanista, osoba z zewnątrz opłacona z budżetu miasta.

Pan Mucha zapytał o pozwolenie na budowę tych innych mniejszych wiatraków.

Pan Omachel stwierdził, że nie ma to tu znaczenia, nie ma związku, ale owszem ma taką wiedzę.

Pani poseł Zalewska stwierdziła, że pomimo wszystko jest to farma wiatrowa. Gdyż jest to kilka elektrowni wiatrowej, pomimo tego, iż są to różni inwestorzy. Pani wspomniała o piśmie Meterologii mówiący o ochronie stacji w Pastewniku.

Pan Omachel może wypowiadać się tylko co do zakresu planu zagospodarowania przestrzennego, dla którego nie ma znaczenia ile będzie wiatrowni.

Pani poseł Machałek jednak stwierdziła, że przy określaniu planu trzeba sprawdzić oddziaływanie na środowisko. Zapytała, czy mieszkańcy wiedzą o lokowaniu elektrowni wiatrowej?

Prowadząca uważa, że jeżeli miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego pozwala na umiejscowienie elektrowni, to jest możliwość by wpłynął wniosek, a następnie przeprowadzenie badań – wszystko na podstawie przepisów prawa. Tut. Organ uwzględniając uwarunkowania przyrodnicze wydaje decyzję. W przypadku wyrażenia zgody kolejnym krokiem jest pozwolenie na budowę. W przypadku elektrowni mniejszych niż 30 m decyzja o oddziaływaniu na środowisko nie jest konieczna. Z tego też powodu prowadząca nie miała informacji na temat 2 mniejszych elektrowni wiatrowych.

Pan Omachel jeszcze raz wspomniał, że literka R pozwala na umiejscowienie elektrowni wiatrowych. I nie ma tu odniesienia do stacji w Pastewniku. Nadto każdy może zawsze wnieść zastrzeżenia pisemne, które zostaną rozstrzygnięte przez tut. Organ.

Pani poseł Zalewska stwierdziła, iż sądy administracyjne orzekają zupełnie inaczej w stosunku do elektrowni wiatrowych i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Nadto zapytuje pana Omachla, na podstawie którego przepisu prawa pan uznaje, iż zmiana w miejscowym planie z 6 małych wiatrowni na 1 dużą elektrownię wiatrową jest bez znaczenia.

Pan Omachel nie udzielił odpowiedzi.

Pani poseł Machałek uważa, że plan powinien w pierwszej kolejności uwzględniać interes mieszkańców.

Pani Zalewska wspomniała o art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, który mówi o możliwości odszkodowania dla właścicieli nieruchomości będących wokół przedsięwzięcia elektrowni. Odszkodowania, które jest roszczeniem w stosunku do gminy. Ze względu na spadek cen tych nieruchomości przez wiatrak. Wspomniała, że Sanepid nie posiada żadnych aparatur pozwalających zbadać izofonię. RDOŚ ma tyko wytyczne, która na wszelki wypadek opiniuje pozytywnie. Podobna sytuacja jest w Henrykowie i na polu Legnickim (miejsce bitwy pod Grunwaldem). Dlatego uważa, że Urząd powinien dbać o mieszkańców i własne interesy. Dziwi ją beztroska Organu.

Prowadząca zapytała na jakiej podstawie Organ ma odnieść się do raportu, w którym są badania i są one przeprowadzone przez akredytowaną firmę. Wszystkie czynności są na podstawie przepisów prawa, zarówno ustawy, jak i rozporządzenia.

Raport jest przesyłany do kompetentnych organów. Które są ekspertami w danych dziedzinach. RDOŚ mając jakiekolwiek wątpliwości wzywał inwestora do poprawek.

Pan Chęć zapytał pani poseł Zalewskiej czy Sanepid nie miał prawa wydać opinii?

Pani poseł Zalewska sprostowała, że Sanepid wydaje opinię, ale nie ma narzędzi (np. programu komputerowego) do zbadania dokładnie sprawy, np. hałasu.

Prowadząca przeczytała ostateczną opinię RDOŚ, mówiąca o wielu działaniach, którymi może być obarczony Inwestor. m.in. badaniach ornitologicznych, dot. nietoperze, hydrologicznych. Jeżeli nie będzie dokonane wszystko, inwestor będzie musiał inwestycję zamknąć.

Pani poseł Zalewska stwierdziła, że przepisy są za miękkie i nie można wyciągnąć konsekwencji wobec inwestora. Dlatego nawet w przypadku uchybień mogą być trudności w zamknięciu inwestycji. Brak jest wskazania konkretnej osoby, która byłaby odpowiedzialna za monitorowanie badań i wyegzekwowania zaleceń RDOŚ.

Pan Rzółtowski nadal nie wie, czy elektrownia duża i dwie mniejsze są już farmą wiatrową.

Pan Omachel stwierdził, że Starostwo Powiatowe na wniosek Burmistrza poprosiło o opinię RDOŚ. Właśnie ze względu na w/w wątpliwość. Zażądano od inwestora małych elektrowni by sporządził raport.

Pan Mitro składa formalny wniosek o weryfikację raportu z uwzględnieniem dwóch małych wiatrowni przez innego inwestora w obr. 5.

Pan Chęć pyta ile wzrośnie wysokość naszego (wiatrak ma mieć 150 m), ile to będzie nad poziomem morza?

Pan Mucha mówi o wysokości góry Kurek 460 m n.p.m. + 100 m elektrowni jest to łącznie 560 m n.p.m. i wartość śmigła 50 m.

Pan Chęć i pani poseł Zalewska stwierdzają, że będzie to dominowało w krajobrazie, gdyż jest to ogromna wielkość.

Pan Chęć ma informacje, że badania zostały sfinansowane przez Urząd Miasta. Jakie korzyści będzie miał Urząd Miasta z elektrowni?

Prowadząca stwierdziła, iż gmina nie ma żadnych wkładów finansowych w raporcie. Co do korzyści finansowych to należy zapytać inwestora.

Pani poseł Machałek jeszcze raz stwierdza, iż mieszkańcy powinni wiedzieć o elektrowni i powinna być jeszcze jedna rozprawa mówiąca o finansach.

Pan Mitro wspomniał, iż przed planem zagospodarowania przestrzennego było to od początku ukierunkowane na inwestora zewnętrznego. Uważa, że decyzje o warunkach zabudowy były krzywdzące.

Pan Omachel wspomniał o czasach, gdy Pan Mitro skarżył warunki zabudowy. Decyzje były już prawomocne w momencie przystąpienie do prac nad planem. Plan zagospodarowania przestrzennego jest jednak w mocy. Pan Omachel przyznał rację pani Zalewskiej co do zapisów prawa mówiących o granicznych wartościach do100 KW inwestycji. Przepisy prawa, które są uwzględnione w studium uwarunkowań. Zaproponował, iż jeżeli Państwo uczestniczący chcą to mogą zgłosić do protokołu zastrzeżenia do planu, gdyż teraz niestety musi wyjść.

Pan Szuszkiewicz zapytał o swoją sprawę dot. warunków zabudowy. Twierdzi, że przez rok czasu architekt blokował mu decyzję. Wspomniał o odszkodowania w związku powstaniem elektrowni wiatrowej. Poinformował, że uzyskał pismo od tut. Organu o braku możliwości wypłaty odszkodowania za niemożliwość uzyskania decyzji o warunkach zabudowy.

Pani poseł Zalewska mówi, iż pan Szuszkiewicz jest poszkodowany, gdyż nie ma możliwości uzyskania decyzji o warunkach zabudowy.

Pan Mitro zapytał kto ponosi koszy związane ze zmianą planu zagospodarowania przestrzennego.

Pan Omachel powiedział, że sam wniosek nie jest jeszcze zmianą planu. Jeżeliby wniosek byłby bardzo istotny to może Burmistrz na nadzwyczajnej sesji dać pod głosowanie radnym zmianę. Zawsze gmina ponosi koszty.

Pani poseł Zalewska twierdzi, że inwestorzy nielegalnie płacą za różne decyzji.

Pan Omachel stwierdził, że jeżeli nie ma konieczności prawnej to inwestor nie przekazuje do gminy żadnych finansów.

Pan Mucha zapytał czy jest określone w planie by wiatrak miał określoną wysokość, samą w sobie, czy też nad poziomem morza.

Pan Omachel stwierdził, że nie.

Pan Mitro, czy w ramach dobrej współpracy inwestor nie powinien uniemożliwić oddziaływania akustycznego czy też innego szkodliwego oddziaływania tylko do swojej nieruchomości.

Pani poseł Zalewska zapytała kto ustalił strony?

Prowadząca stwierdziła, że organ określił strony na podstawie dokumentów uzyskanych od inwestora.

Pan Mitro wspomniał, iż uzyskał odpowiedź RDOŚ, z którą się nie zgadza. Pismo z RDOŚ zostanie przez pana Mitro przekazane do akt sprawy w poniedziałek 21.01.2013 r.

Prowadząca stwierdziła, iż jeżeli pan Mitro ma zastrzeżenia do RDOŚ to powinien się zgłosić do nich. Po stronie RDOŚ jest również stwierdzenie, czy strony zostały określone słusznie.

Pani poseł Zalewska wspomniała o miejscowości Ciepłowody, przekazała jeszcze raz informacje o w/w uchwale nr XVI/329/11 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 27 października 2011 r. w sprawie ustanowienia planu ochrony Rudawskiego Parku Krajobrazowego. Gdzie Kamienna Góra jest wskazana literalnie.

Prowadząca potwierdziła, że tak jako otuliny, a nie sam Park.

Pani Damasiewicz przekazała, że dla nieruchomości przy wiatrakach (plan obowiązujący od 2003 r.) dzisiaj wokół są to tereny działalności gospodarczej i tereny rolne. Obecnie trwają prace nad całym Przedwojowem. Procedura planistyczna została rozpoczęta w 2009 r. Plan będzie ponownie wyłożony, po wniesionych uwagach. Są uwzględnione tereny mieszkaniowe na terenach wokół turbiny. Gmina Wiejska ma to w planach, kiedy wejdzie w życie – nie są w stanie tego określić. Teraz ma nastąpić trzecie wyłożenie.

Pani Zalewska zapytała dlaczego Wójt tereny te przeznacza na zabudowę mieszkaniową? Gdyż przecież nie sprzedadzą tych miejsc.

Pani Damasiewicz uznała, iż takie możliwości są.

Pan Farmas wspomniał, iż ma projekt na działalność gospodarczą, a chce mieszkaniową.

Pani Damasiewicz wspomniała o tym, iż pan Farmas zakupił działkę już po ustaleniu planu po stronie miasta z uwzględnieniem wiatraków, o którym to nie wiedział.

Pani poseł Zalewska zapytała dlaczego Wójt Gminy chodzi i opowiada mieszkańcom, że wiatrak jest w porządku.

Pani Damasiewicz nie może odnieść się do pogłosek.

Pani poseł Machałek przekazała, że tym bardziej te projektowane tereny mieszkaniowe powinny być uwzględnione przy planowaniu elektrowni wiatrowej.

Pan Omachel jeszcze raz przeprasza, ale musi wyjść.

Pani Machałek chce na kolejnej rozprawie by Pan Omachel przekazał dokładny pogląd na plan.

Pani poseł Zalewska przekonała pana Szuszkiewicza, że odszkodowanie mu się należy. Że jeżeli powstanie wiatrak to powinni złożyć pozew zbiorowy wobec Gminy. Stwierdziła, że oprócz aspektów społecznych, środowiskowych i innych są jeszcze ekonomiczne. Dlatego  pyta jak będą wyglądały inwestycje, gdyż są to aspekty o podatku o nieruchomości. Ważna jest podstawowa wartość inwestycji.

Prowadząca wskazała, iż to wszystko będzie analizował Burmistrz.

Pani Zalewska pyta o żywotność i sprawność elektrowni wiatrowej.

Pan Mucha był przekonany, że wiadomości o elektrowni wiatrowej są ogólnie dostępne nie tylko przez Urzędy, ale także przez media. Firma Wiza-Wicherek ma 60 lat doświadczenia w ceramice. Od 5 lat zakres działalności został rozszerzony. Działka pod inwestycję została zakupiona, pan Stanisław rozpoczął także rozmowy z Burmistrzem by móc przenieść tu swoją działalność gospodarczą. Elektrownia wiatrowa na dziś ma podpisaną umowę przedwstępną na maszynę o wartości 2 800 000 Euro. Zamierzają płacić podatki w gminie – ustawowe, płacą już dziś podatek od nieruchomości. Myślą także o przeznaczeniu nieruchomości dla rozrywki narciarskiej (wyciąg narciarski). Przychody są określone w podatku i uczestniczenia w podatku. Przychód, który może być generowany w graniach....

Pani poseł Zalewska twierdzi, że Pan Mucha mówi bzdury. Gdyż dla Gminy nie jest ważny przychód, tylko podatek.

Pan Mucha prosi o kulturę i o zachowanie się, w szczególności posła RP.

Pani poseł Zalewska mówi cały czas o 2 % podatku od nieruchomości. Prosi o podanie z jakiej firmy będzie elektrownia. Nazwa firma.

Prowadząca prosi o zapisanie pytania jaki będzie dochód dla Gminy Miejskiej z tytułu podatku od nieruchomości.

Pan Mucha – wartość podatków lokalnych od wartości inwestycji. Turbina marki „Wensys”.

Pani Zalewska stwierdziła, iż wszyscy inwestorzy zawsze mówią o najlepszych turbinach, a potem sytuacja wygląda zupełnie inaczej.

Prowadząca proponuje termin kolejnej rozprawy na 28 lutego 2013 r. na godz. 15.00. Wspomniała, iż na kolejnej rozprawie będzie planista i zostanie poproszony o uczestnictwo Burmistrz. Prosi także by była to ostatnia rozprawa, gdyż nawet w przypadku wydania decyzji zawsze można wnieść odwołanie.

Termin został zaakceptowany.


   

wstecz