Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html

Praca w urzędzie - konkursy: NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACOWNIKA SAMORZĄDOWEGO W COJ GM W KAMIENNEJ GÓRZE PODINSPEKTOR DS. PŁAC

CENTRUM OBSŁUGI JEDNOSTEK GMINY MIEJSKIEJ  

KAMIENNA GÓRA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACOWNIKA SAMORZĄDOWEGO W COJ GM W KAMIENNEJ GÓRZE

PODINSPEKTOR  DS. PŁAC

 

Liczba lub wymiar etatu:                   1

Miejsce wykonywania pracy:            Centrum Obsługi Jednostek Gminy Miejskiej Kamienna Góra

                                                           ul. Lubawska 8 58-400 Kamienna Góra

Rodzaj umowy:                                  pierwsza umowa na czas określony, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony.

Główne obowiązki:

                          1.       Sporządzanie list płac pracowników pedagogicznych, administracyjnych i obsługi obsługiwanych jednostek,

  1.                           2.       Naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  2.                           3.       Naliczanie i pobieranie należnych składek z tytułu ubezpieczenia społecznego oraz należnych podatków od dochodów osobistych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  3.                           4.       dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń za pracę ze wszystkich tytułów na podstawie posiadanych dokumentów
  4.                           5.       Przygotowywanie i przekazywanie drogą teletransmisji do ZUS imiennych rozliczeń pracowników oraz miesięcznej deklaracji Płatnika o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach,
  5.                           6.       Prowadzenie kartotek wynagrodzeń dla poszczególnych pracowników objętych obsługą,
  6.                           7.       Sporządzanie rocznych rozliczeń pracowników z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych na drukach PIT zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  7.                           8.       Prawidłowe prowadzenie i archiwizowanie pełnej dokumentacji płacowej,
  8.                           9.       terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań statystycznych  i innych wynikających z zakresu obowiązków,
  9.                         10.     Sporządzanie analizy dotyczącej wykonywania przepisów art. 30a i 30b Ustawy Karty Nauczyciela,
  10.                         11.     wydawanie zaświadczeń o wysokości zarobków

 

Wykształcenie:

Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne (rachunkowość, finanse i podobne)

Wymagania konieczne:

  1. Znajomość przepisów związanych z wykonywanymi zadaniami, zwłaszcza znajomość aktów prawnych z zakresu prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych
  2. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  3. Nieposzlakowana opinia.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni z praw publicznych.
  5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Posiadanie kwalifikacji zawodowych, wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora ds. płac.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  2. Dobra znajomość obsługi programów Progman ( moduł Płace), Płatnik.
  3. Biegłość w posługiwaniu się komputerem, w szczególności znajomość standardowych aplikacji Windows ( MS Office).
  4. Znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej.
  5. Umiejętność dobrej organizacji pracy.
  6. Umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność oraz samodzielność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, komunikatywność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
  7. Chęć poszerzania wiedzy i doskonalenia umiejętności.
  8. Znajomość obsługi podstawowych urządzeń biurowych.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata.
  2. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  3. Kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu               z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i o tym, że nie toczy się w stosunku do niego żadne postępowanie karne lub karne skarbowe.
  7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z załączonym wzorem.
  8. Życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany.
  9. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany.

 

 

 

Dokumenty należy składać lub przesłać do:

 

CENTRUM OBSŁUGI JEDNOSTEK

GMINY MIEJSKIEJ KAMIENNA GÓRA

ul. Lubawska 8

58-400 Kamienna Góra

  1. Aby wziąć udział w naborze, należy złożyć ofertę (w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w COJ GM Kamienna Góra” w Centrum Obsługi Jednostek Gminy Miejskiej Kamienna Góra (ul. Lubawska 8, 58-400 Kamienna Góra) w terminie do dnia  31 lipca 2019 r. do godz. 14.00.
  2. Ofertę można przesłać na adres Centrum Obsługi pocztą, listem poleconym – decyduje data wpływu do COJ GM Kamienna Góra.
  3. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Inne informacje:

  1. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszej części rekrutacji.
  2. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 75 744 17 12 lub 75 744 17 09
  3. Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Miasta Kamienna Góra oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bipkamiennagora.pl

 

 

 

Dokumenty do pobrania:
Zgoda na przetwarzanie danych
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 19.7Kb
Klauzula informacyja
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 13.3Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz