Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html
Strona główna » Wydziały Urzędu Miasta » Biuro Obsługi Klienta
Szukaj

Wydziały Urzędu Miasta: Biuro Obsługi Klienta

 
Biuro Obsługi Klienta
Imię i Nazwisko Funkcja/stanowisko Nr pokoju Telefon E-mail

Maria Groma
Barbara Prez

stanowisko ds. kancelaryjnych i obsługi klienta
stanowisko ds. kancelaryjnych i obsługi klienta-zastępstwo
312 75/6455540
barbara.prez@kamiennagoa.pl
Ida Skoczeń
stanowisko ds. kancelaryjnych i obsługi klienta
312
75/6455540
ida.skoczen@kamiennagora.pl 
 Do zadań Biura Obsługi Klienta należy w szczególności:

1) udzielanie kompleksowej informacji o funkcjonowaniu Urzędu i Jednostkach Organizacyjnych;
2) udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw klientów Urzędu;
3) wydawanie druków i formularzy związanych z załatwianiem spraw w Urzędzie;
4) pomoc osobom niepełnosprawnym przy załatwianiu spraw w Urzędzie;
5) przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu, jej rejestracja i rozdział, włącznie z korespondencją przychodzącą drogą elektroniczną (e-mail, ePUAP);
6) przyjmowanie ofert przetargowych i konkursowych w związku z ofertami i konkursami organizowanymi przez Urząd;
7) prowadzenie centralnego rejestru wniosków o dostęp do informacji publicznej oraz ich przekazywanie do realizacji właściwym komórkom organizacyjnym i Jednostkom Organizacyjnym, a także nadzór nad terminowością udzielania odpowiedzi;
8) występowanie z wnioskami o wprowadzenie nowych oraz doskonalenie istniejących metod i form obsługi klientów Urzędu;
9) wdrażanie i administrowanie komputerowym system rejestracji i obiegu dokumentów w Urzędzie;
10) rejestracja wysyłanej korespondencji z Urzędu;
11) prowadzenie rejestru wystąpień podmiotów wykonujących zawodową działalność lobbingową oraz podmiotów wykonujących bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej;
12) prowadzenie rejestru (ogłoszenia, obwieszczenia itp.) i wywieszanie ich na tablicy ogłoszeń;
13) wykonywanie innych zadań zgodnie z właściwością rzeczową biura.

 

   

wstecz