Biuro Obsługi Klienta | ||||
Imię i Nazwisko | Funkcja/stanowisko | Nr pokoju | Telefon | |
Maria Groma |
stanowisko ds. kancelaryjnych i obsługi klienta stanowisko ds. kancelaryjnych i obsługi klienta-zastępstwo |
312 | 75/6455540 | barbara.prez@kamiennagoa.pl |
Ida Skoczeń |
stanowisko ds. kancelaryjnych i obsługi klienta |
312 |
75/6455540 |
ida.skoczen@kamiennagora.pl |
Do zadań Biura Obsługi Klienta należy w szczególności:
1) udzielanie kompleksowej informacji o funkcjonowaniu Urzędu i Jednostkach Organizacyjnych;
2) udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw klientów Urzędu;
3) wydawanie druków i formularzy związanych z załatwianiem spraw w Urzędzie;
4) pomoc osobom niepełnosprawnym przy załatwianiu spraw w Urzędzie;
5) przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu, jej rejestracja i rozdział, włącznie z korespondencją przychodzącą drogą elektroniczną (e-mail, ePUAP);
6) przyjmowanie ofert przetargowych i konkursowych w związku z ofertami i konkursami organizowanymi przez Urząd;
7) prowadzenie centralnego rejestru wniosków o dostęp do informacji publicznej oraz ich przekazywanie do realizacji właściwym komórkom organizacyjnym i Jednostkom Organizacyjnym, a także nadzór nad terminowością udzielania odpowiedzi;
8) występowanie z wnioskami o wprowadzenie nowych oraz doskonalenie istniejących metod i form obsługi klientów Urzędu;
9) wdrażanie i administrowanie komputerowym system rejestracji i obiegu dokumentów w Urzędzie;
10) rejestracja wysyłanej korespondencji z Urzędu;
11) prowadzenie rejestru wystąpień podmiotów wykonujących zawodową działalność lobbingową oraz podmiotów wykonujących bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej;
12) prowadzenie rejestru (ogłoszenia, obwieszczenia itp.) i wywieszanie ich na tablicy ogłoszeń;
13) wykonywanie innych zadań zgodnie z właściwością rzeczową biura.