Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html

Archiwum przetargów: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze

Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych

Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze

 

Kamienna Góra: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze

Numer ogłoszenia: 245616 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, al. Wojska Polskiego 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6466672, fax 075 6453807.

• Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze polegających w szczególności na: 1. pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb, tj.: a) utrzymanie czystości w pomieszczeniach podopiecznego (m.in. mycie podłóg, odkurzanie, mycie sanitariatów, mycie okien, mycie naczyń), b) przygotowanie posiłków z uwzględnieniem wymaganej diety, c) zakupy artykułów spożywczych, przemysłowych i innych, potrzebnych w gospodarstwie domowym, d) pomocy przy spożywaniu posiłków, podawanie leków, e) zgłaszanie wizyt lekarskich, uczestniczenie w wizytach lekarskich, zakup leków, f) obecność przy załatwianiu lub załatwianie spraw urzędowych i osobistych podopiecznego (m.in. wypełnianie druków urzędowych, opłacanie rachunków), g) palenie w piecu w sezonie grzewczym (m.in. zakup opału, przynoszenie opału i palenie w piecu), 2. opiece higienicznej: a) utrzymanie w czystości odzieży oraz bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego (m.in. zmiana odzieży oraz bielizny osobistej i pościelowej, pranie i suszenie), b) utrzymanie higieny osobistej podopiecznego (m.in. pomoc w wykonywaniu czynności codziennej toalety, mycie i kąpiel w wannie lub kabinie prysznicowej przy udziale opiekuna), c) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmiana pampersów, d) przesłanie łóżka, układanie podopiecznego w łóżku, e) zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, 3. pielęgnacji zaleconej przez lekarza, 4. pomocy w podtrzymaniu psychofizycznej kondycji podopiecznego: a) podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, b) organizowanie i podtrzymywanie kontaktów sąsiedzkich i rodzinnych, c) organizowanie spacerów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium..

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej 1 zadanie polegające na świadczeniu usług opiekuńczych o wartości 150 000,00 PLN brutto, b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnym do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 10 osobami przeznaczonymi do realizacji zamówienia, 3. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ustawy.

• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia warunku określonego w Dziale VI.1. SIWZ Wykonawca obowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. W celu potwierdzenia warunku określonego w Dziale VI.2.a SIWZ Wykonawca obowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych lub nadal wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - minimum 1 referencja (Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w wykaz podmioty te mogą przedstawić łącznie. 3. W celu potwierdzenia warunku określonego w Dziale VI.2.b SIWZ Wykonawca obowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w wykaz podmioty te mogą przedstawić łącznie. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w Dziale VI.3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacje i zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. b) złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2006 r. Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - (Załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze Aleja Wojska Polskiego 1 58 - 400 Kamienna Góra tel. 64 66 672 fax 075 64 53 807 e-mail: mopskg@o2.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze Aleja Wojska Polskiego 1 58 - 400 Kamienna Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

Dyrektor Miejskiego Ośrodka

Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze

/-/ Lucyna Nowak

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

http://apollo.dka.pl/um/bip_new/siwz/mops/SIWZ.doc

 

 


   

wstecz