Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html

Archiwum przetargów: Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie budowy i przebudowy dróg oraz koncepcji odprowadzania wód opadowych w rejonie ulic: Cegielnianej, Nowej, Wysokiej, Śląskiej i Różanej w Kamiennej Górze

Kamienna Góra: Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie budowy i przebudowy dróg oraz koncepcji odprowadzania wód opadowych w rejonie ulic: Cegielnianej, Nowej, Wysokiej, Śląskiej i Różanej w Kamiennej Górze

Numer ogłoszenia: 199925 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie budowy i przebudowy dróg oraz koncepcji odprowadzania wód opadowych w rejonie ulic: Cegielnianej, Nowej, Wysokiej, Śląskiej i Różanej w Kamiennej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie:
1. Budowy ul. Różanej w Kamiennej Górze wraz z uzbrojeniem.
2. Budowy drogi lokalnej łączącej ul. Śląską z ul. Wysoką w Kamiennej Górze.
3. Przebudowy ul. Nowej w Kamiennej Górze.
4. Koncepcji odprowadzania wód opadowych z terenu przeznaczonego pod zabudowę w rejonie ulic: Cegielnianej, Nowej, Wysokiej i Śląskiej w Kamiennej Górze.

I. W zakresie budowy ul. Różanej dokumentacja projektowa i kosztorysowa winna obejmować:
1) budowę drogi dojazdowej (ul. Różana) wraz z odwodnieniem,
2) budowę oświetlenia drogowego,
3) budowę sieci rozdzielczych: wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
4) uwzględnienie rezerwy terenu dla ułożenia gazociągu dystrybucyjnego ze strefą kontrolowaną o szerokości 1 m .


II. W zakresie budowy drogi lokalnej łączącej ul. Śląską z ul. Wysoką dokumentacja projektowa i kosztorysowa winna obejmować:
1) budowę drogi lokalnej łączącej ul. Śląską z ul. Wysoką w Kamiennej Górze wraz z odwodnieniem,
2) budowę oświetlenia drogowego,
3) budowę wszystkich planowanych zjazdów i włączeń do istniejących i planowanych ciągów komunikacyjnych,
4) uwzględnienie rezerwy terenu dla ułożenia gazociągu dystrybucyjnego ze strefą kontrolowaną o szerokości 1 m.

III. W zakresie przebudowy ul. Nowej dokumentacja projektowa i kosztorysowa winna obejmować:
1) przebudowę drogi dojazdowej (ul. Nowa) wraz z budową odwodnienia,
2) rozbudowę oświetlenia ulicznego.

IV. W zakresie koncepcji odprowadzania wód opadowych z terenu przeznaczonego pod zabudowę w rejonie ulic: Cegielnianej, Nowej, Wysokiej i Śląskiej dokumentacja winna obejmować:
1) wyznaczenie zlewni wód opadowych i przewidywanych ilości wód opadowych, jakie powstaną przy docelowej zabudowie terenu zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego,
2) rozpoznanie możliwości odprowadzania wód opadowych z terenu,
3) koncepcyjne rozwiązania odprowadzania wód opadowych ze wskazaniem kierunków odpływów i odbiorników wód,
4) charakterystykę odbiornika wód opadowych.

Do obowiązków Wykonawcy należy:
1. Uzyskanie od właściwych instytucji technicznych warunków i uzgodnień w zakresie niezbędnym do opracowania projektów budowy sieci i urządzeń podziemnych oraz projektów dróg, zjazdów i włączeń do planowanych i istniejących ciągów komunikacyjnych;
2. Uzyskanie kompletnych danych wyjściowych i uzgodnień do opracowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej;
3. Wystąpienie o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia zgodnie z Dyrektywami Rady Europejskiej,
4. Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przy zastosowaniu najkorzystniejszych rozwiązań technicznych i ekonomicznych;
5. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla zakresu prac wynikających z projektu budowlanego;
6. Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z opracowaniem dokumentacji i innych niezbędnych opracowań w tym kosztów zakupu map do celów opiniodawczych, do celów projektowych, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów, kosztów uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji itp.;
7. Uzyskanie w niezbędnym zakresie wszelkich wymaganych uzgodnień branżowych;
8. Uzyskanie pozytywnej opinii ZUDP.
9. Uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych w zakresie wymaganym przepisami prawa
10. Dostarczenie opracowanej dokumentacji w postaci elektronicznej;
11. Złożenie, z upoważnienia Zamawiającego, wniosku o pozwolenie na budowę wraz z załącznikami stanowiącymi wymaganą ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej;
12. Uzupełnienie braków do złożonego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę.

Dla obszaru objętego zamówieniem obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla rejonu ulic: Cegielniana, Nowa, Wysoka i Śląska w Kamiennej Górze - obszar planistyczny A Uchwała Nr XXXVIII/A/272/05 Rady Miejskiej w Kamiennej Górze z dnia 25 listopada 2005 r. (Dziennik Uchwał Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego nr 265 poz. 4720 z dnia 30.12.2005 r.) dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.kamiennagora.pl, zakładka gospodarka przestrzenna/ miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego;

Kompletne opracowanie dla każdej części projektowej powinno zawierać:
1) projekt budowlany - 5 egz. w formie papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (format *.doc oraz *.dwg);
2) projekt wykonawczy - 3 egz. w formie papierowej, 1 egz. w formie elektronicznej (format *.doc oraz *.dwg);
3) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót objętych projektem budowlanym - 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format *.doc);
4) kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót - 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (format *.doc).
Koncepcja odprowadzenia wód opadowych z terenu przeznaczonego pod zabudowę w rejonie ulic: Cegielnianej, Nowej, Wysokiej i Śląskiej powinna zostać wykonana w 4 egz. w formie papierowej i w 1 egz. w formie elektronicznej (format *.doc oraz *.dwg).
Wykonawca winien sporządzić dokumentację wchodzące w skład opracowania zgodnie z:
- Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 r. ze zmianami);
- Ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. Nr 239 poz.2019 z 2005 r. z późn. zm.)
- Ustawa z 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 115 z 2007 r. z późn. zm)
- Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430 z 1999 r.)
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późniejszymi zmianami);
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072);
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389);
- Polskimi Normami;
- zasadami wiedzy technicznej
a także uwzględnieniem:
- zapisów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla rejonu ulic: Cegielniana, Nowa, Wysoka i Śląska w Kamiennej Górze - obszar planistyczny A (Uchwała Rady Miejskiej w Kamiennej Górze Nr XXXVIII/A/272/05 z dnia 25 listopada 2005 r.)
- branżowych warunków technicznych i uzgodnień
- uzgodnień roboczych z Zamawiającym

Dokumentacja projektowa powinna wskazywać kolejność wykonywania prac i obszarów realizacyjnych - niezależnych od innych.

Zamawiający wymaga aby:
- w zakresie przebudowy ul. Nowej najpóźniej w ciągu 45 dni od podpisania umowy Wykonawca przedłożył opracowaną przez siebie dokumentację projektową celem jej zatwierdzenia,
- w zakresie budowy ul. Różanej, budowy drogi łączącej ul. Śląską z ul. Wysoką oraz koncepcji odprowadzania wód opadowych w rejonie ul. Cegielnianej, Nowej, Wysokiej i Śląskiej w terminie do 120 dni od podpisania umowy Wykonawca przedłożył opracowaną przez siebie dokumentację /koncepcję celem jej zatwierdzenia.
Dokumentacje projektowe oraz kosztorysy inwestorskie powinny być zredagowane w taki sposób, aby w każdym czasie można było z nich wyodrębnić część dotyczącą poszczególnych zakresów, np. ul. Różana, droga lokalna łącząca ul. Śląską z ul. Wysoką.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
    2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności:
    a) dysponują osobą/osobami posiadającą (-ymi) uprawnienia do wykonania prac projektowych i dokumentacji technicznej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia: co najmniej po 1 osobie z uprawnieniami w specjalności drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
    3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł.
    4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy.

    Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów:
    1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. Dla wskazanych osób - uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta w zakresie wymaganym ustawą prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
    4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: /

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kamienna Góra
Plac Grunwaldzki 1
58-400 Kamienna Góra
Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych (pok. 308).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

 

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Kamienna Góra
Plac Grunwaldzki 1
58-400 Kamienna Góra
Sekretariat (pok. 209).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.10.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

 Załącznik nr 3 do pobrania:

http://apollo.dka.pl/um/bip_new/siwz/2008/26/zal3_mpwik_2_mapa

Dokumenty do pobrania:
Informacja o unieważnieniu postępowania przetargowego
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 13.2Kb
Zapytania i wyjaśnienia do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 41.8Kb
Załącznik nr 6
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 274.9Kb
Załącznik nr 5
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 733.2Kb
Załącznik nr 4
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 538.3Kb
Załącznik nr 2
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 427.9Kb
Załącznik nr 1
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 636.9Kb
SIWZ
(wprowadził: Tadeusz Ferenc )
rozmiar pliku: 201.6Kb

   

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz