Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta w Kamiennej Górze
Bip - Strona główna

Gmina Miejska

Urząd Miasta

Rada Miasta

Władze Miasta

Gospodarka finansowa

Zarządzenia Burmistrza

Akty prawne

Oświadczenia majątkowe

Gospodarka przestrzenna

Ochrona środowiska

Infrastruktura Miejska

Sprawy Społeczne

Wyniki kontroli wewnętrznych

Wykaz udzielonych dotacji

Dostęp do informacji publicznej

Wybory i referenda

Zgromadzenia publiczne

Lobbing

Oświata »

Rejestry

Budżet obywatelski

Petycje

Ochrona danych osobowych

Wyniki kontroli zewnętrznych

Konsultacje społeczne

Raport o stanie Gminy Miejskiej Kamienna Góra

Nieodpłatna pomoc prawna »

Powszechny Spis Rolny i Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami »

Zgłoszenia naruszeń

Regulamin na słupy i tablice informacyjne

walidacja css walidacja html
Szukaj

Wydziały Urzędu Miasta: Wydział Promocji i Polityki Społecznej

 

Wydział Promocji i Polityki Społecznej
Imię i Nazwisko Funkcja/stanowisko Nr pokoju Telefon E-mail
Natalia Mataczyńska Kierownik Wydziału 301 75/6455127 natalia.mataczynska@kamiennagora.pl
Joanna Pogońska stanowisko ds. polityki społecznej i rozwiązywania problemów alkoholowych
304 75/6455126 joanna.pogonska@kamiennagora.pl
Joanna Borek-Osmolak stanowisko ds. kulturalnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi
304 75/6455126 joanna.borek-osmolak@kamiennagora.pl
Agata Twardowska stanowisko ds. promocji miasta i współpracy z zagranicą 304 75/6455128 agata.twardowska@kamiennagora.pl

 

Do zadań Wydziału Promocji i Polityki Społecznej w szczególności należy:


1) współpraca z mniejszościami narodowymi i etnicznymi;
2) organizowanie pracy GKRPA w zakresie przeprowadzania kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych;
3) przeprowadzanie analizy problemów alkoholowych i stanu zasobów w dziedzinie ich  rozwiązywania na terenie Gminy;
4) przygotowywanie projektów „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii”, projektu preliminarza na jego wykonanie, projektu sprawozdania z jego realizacji;
5) konstruowanie projektów umów, porozumień z realizatorami GPPiRPAiN;
6) współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień;
7) bieżąca koordynacja i realizacja zadań wynikających z GPPiRPAiN;
8) organizacja wypoczynku letniego dla dzieci z rodzin zagrożonych uzależnieniem w zakresie naboru dzieci, przygotowania SIWZ lub zadania konkursowego, merytorycznej oceny złożonych ofert, kontroli i rozliczenia z wykonania zadania z bezpośrednim realizatorem wypoczynku;
9) kontrolowanie terminowości wnoszenia przez przedsiębiorców pisemnych oświadczeń o wartość sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim;
10) prowadzenie rejestru protokołów kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych;
11) wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
12) przeprowadzanie procedury cofania zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w przypadku nieprzestrzegania określonych w ustawie zasad sprzedaż;
13) prowadzenie postępowań związanych z wygaśnięciem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
14) realizacja „Programu na rzecz społeczności romskiej”;
15) prowadzenie spraw związanych z promocją zdrowia w Gminie;
16) przygotowanie projektu, jak również bieżąca koordynacja i realizacja zadań wynikających z Programu współpracy gminy z organizacjami pozarządowymi”;
17) przygotowywanie i przeprowadzanie procedury związanej z udzielaniem dotacji na realizację zadań własnych Gminy dla podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego;
18) wydawanie zezwoleń na przeprowadzenie zbiórki publicznej na terenie Gminy;
19) organizacja pracy oraz kontrola sprawozdań z działalności Punktu Konsultacyjnego;
20) współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej oraz innymi instytucjami;
21) analizowanie i diagnozowanie zjawisk społeczno-gospodarczych w zakresie bezrobocia;
22) prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy m.in.:
a) współpraca z firmami, zakładami oraz miastami partnerskimi,
b) organizacja udziału w targach i wystawach,
c) gromadzenie informacji i danych ekonomicznych o Gminie,
d) organizacja imprez promocyjnych Gminy,
e) przygotowywanie materiałów promocyjnych;
f) koordynowanie imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych w obrębie Jednostek Organizacyjnych oraz współpraca w obrębie regionalnym,
g) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z imprez;
23) współpraca z mediami lokalnymi i o zasięgu krajowym;
24) działalność informacyjna i wydawnicza;
25) organizacja wakacyjnej wymiany młodzieży;
26) przygotowywanie i przeprowadzenie procedury związanej z udzielaniem dotacji na realizację zadań własnych Gminy z dziedziny kultury, sportu i turystyki dla klubów sportowych, organizacji społecznych i stowarzyszeń;
27) współdziałanie w zakresie upowszechniania kultury, sportu, rekreacji i turystyki z organizacjami działającymi w tym zakresie;
28) współpraca z miejskimi jednostkami kultury i klubami sportowymi;
29) merytoryczne przygotowywanie decyzji Burmistrza w sprawach zgromadzeń i imprez masowych;
30) prowadzenie rejestru instytucji kultury;
31) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem instytucji kultury – tworzenie, likwidacja, nadawanie statutów i regulaminów;
32) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgody na używanie symboli Gminy;
33) przygotowanie i koordynowanie polityki informacyjnej w środkach masowego przekazu;
34) prowadzenie spraw związanych z Euroregionem “NYSA” oraz współpraca z Aglomeracją Wałbrzyską w zakresie promocji Gminy;
35) administrowanie oraz bieżące aktualizowanie strony internetowej www.kamiennagora.pl oraz promocja miasta na portalach społecznościowych;
36) realizacja uchwały Rady w zakresie budżetu obywatelskiego;
37) realizacja zadań związanych z konsultacjami społecznymi;
38) wykonywanie innych zadań zgodnie z właściwością rzeczową wydziału.


   

wstecz